امسال ۸ اقدام جهادی در راستای پایداری شبکه برق در استان قزوین عملیاتی شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ اقدام جهادی اصلاح فیدر ۲۰ کیلو ولت کوچار در شهرستان البرز روز پنجشنبه عملیاتی شد. 

وی افزود: باور داریم اگر سطح رضایتمندی در یک شرکت بالا باشد نتایج آن در کار دیده می شود و در شرایطی که خدمات شما باعث شده میزان رضایتمندی مشترکین بالا برود ما هم وظیفه داریم به امور رفاهی نیروهای خود توجه بیشتری کنیم.

خواجه وند بیان کرد: از آنجا که در بطن کار هستید هرجا احساس می کنید باید اقدامی برای اصلاح امور صورت گیرد، موارد را به ستاد اعلام کنید تا در دستور کار قرار گیرد‌.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با برنامه ریزی انجام شده بیش از ۱۳ میلیارد تومان در ۸ اقدام جهادی هزینه شده و تا پایان سال چهار اقدام جهادی دیگر در مناطق دیگر استان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهارداشت: از تلاش جهادگرانه شما سپاسگزاریم و با داشتن نیروهای جهادی و پا به کار اتفاقات خوبی دراستان رقم خورده که جا دارد از معاونت بهره برداری و امور ستادی و زیرمجموعه های ایمنی و pm که با مدیریت و برنامه ریزی دقیق توانسته اند اقدامات جهادی را عملیاتی کنند تشکر کنیم.

وی افزود: تمام کارها با برنامه ریزی اجرایی شده و با شناسایی نقاط ضعف و قوت در مانورها و اقدامات جهادی برای پایداری شبکه اقدام می شود.

توجه به رفاه کارکنان را جدی گرفته ایم

انتهای پیام



منبع

این مدیر گفت: نیروهای ستادی پشتیبان شما هستند تا اقدامات جهادی بیشتر و بهتر در ایام سال انجام شود و امروز از نظر تیم مدیریتی با اقدامات موثر فنی حرکت های خوبی در مسیر تعالی شرکت رقم خورده است.

بخوانید:  ​ضرورت تامین مالی پروژه های شهری از ظرفیت‌های قانونی بودجه سال 1402

خواجه وند گفت: افزود: اقدام و عمل و کار نیروهای فنی در بخش توزیع و بهره برداری دیده می شود و شما با کارخود موجب سربلندی شرکت و رضایت مردم و پایداری شبکه شده اید و اعتقاد داریم کارتان یک جهاد در مسیر خدمت به مردم است.

مسعود خواجه وند در مراسم آغاز این اقدام جهادی گفت: در راستای اصلاح و پایداری شبکه برق و رفع ضعف ولتاژ امسال تاکنون هشت اقدام جهادی با ۱۳ میلیارد تومان اعتبار عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین بیان کرد: زحمات سخت و طاقت فرسای متحمل شده از سوی نیروهای فنی و پشتیبانی در طول سال موجب سربلندی شرکت برق شده است.

در شهرستان البرز ۴۷ هزار مشترک برق وجود دارد که با اقدام جهادی امروز حدود ۴ هزار مشترک تحت پوشش قرار گرفتند. 

وی در ادامه اظهارداشت: امروز هشتمین مانور جهادی را آغاز می کنیم و چون این کار نهادینه شده باید در همه شهرستانها اجرا شود.

وی افزود: نیروی انسانی سرمایه ارزشمند ما محسوب می شود و امنیت و سلامت شما برای ما در اولویت است لذا تاکید جدی داریم به نکات ایمنی در کار توجه کنید تا اقدامات ما بدون حادثه اجرا شود.

خواجه وند یادآورشد: خوشبختانه با وجود مدیران و نیروهای فنی و پشتیبانی دلسوز، شاهد تکاپو و جنب و جوش زیادی در شرکت هستیم و پویایی در نیروهای فنی و بهره برداری بخوبی رقم خورده است.

خواجه وند افزود: شما که در سرما و گرما با سختی کار می کنید باید بتوانید از مزایا متناسب و بدون منت برخوردار شوید و این موضوع را پیگیری می کنیم تا عملیاتی شود.

بخوانید:  فیلم جدید پژمان جمشیدی چه زمانی اکران می‌شود؟

این مدیر بیان کرد: در این اقدام جهادی ۲۵ اکیپ فنی با استفاده از ۶۵ نیروی انسانی مشارکت دارند و دو میلیارد تومان نیز برای آن هزینه شده است.

خواجه وند تصریح کرد: هشتمین مانور جهادی امروز در شهرستان البرز که یکی از خطوط پربار ما هست عملیاتی شده و مسیری که در مواقع اضطراری قدرت مانور داشت تحت پوشش طرح قرار گرفت.