امضای تفاهم نامه مشترک شرکت توزیع برق و آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

علی مطهری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در فرهنگ‌سازی برای مصرف بهینه دارند، یادآور شد: مصرف بهینه نیازمند فرهنگ سازی در بین آینده‌سازان کشور است و صرفه جویی با مصرف بهینه میسر است.

وی ادامه داد: برای نظم‌بخشی و تسریع در انجام فعالیت‌ها و همکاری‌های متقابل تفاهم‌نامه‌ای در این راستا تنظیم شده‌ و هر هزینه‌ای داشته باشد شرکت توزیع برق متقبل خواهد شد.

در این نشست مشترک تفاهم‌نامه‌ای در زمینه مصرف صحیح انرژی برق بین این دو نهاد با اهداف فرهنگی و آموزشی منعقد شد.


آیا این خبر مفید بود؟

مدیرکل آموزش و پرروش آذربایجان‌غربی ادامه داد: استفاده بهینه انرژی برق و سایر انرژی‌ها تاثیر مهمی در مهار تورم خواهد داشت، چرا که تاثیر مهمی در تولید نیز دارد.

این اقدام با هدف اشاعه فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی برق و صیانت از ثروت‌های ملی در سطح مدارس و ساختمان‌های اداری عمومی، تغییر نگرش دانش‌آموزان در زمینه بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی اجرایی می‌شود.

طاهر کیامهر با بیان اینکه تولید و مصرف انرژی موضوعی زیست محیطی و نیازمند فرهنگ‌سازی است، اظهار کرد: جامعه هدف آموزش و پرورش شامل جمعیت ۹۰ درصدی استان است و این موضوع بر همکاری و تعامل بیشتر بین این دو نهاد می‌افزاید.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر مدیرعامل شرکت توزیع برق آذربایجان‌غربی روز شنبه در نشست مشترک با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی افزود: حداکثر سهم استان در زمینه مصرف برق یکهزار و ۲۰۰ مگاوات در روز است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  اعضای حقیقی شورای عالی جوانان چه کسانی هستند؟



منبع

انتهای پیام





مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی نیز در این نشست گفت: حدود ۷۰۰ هزار دانش‌آموز و ۴۱ هزار همکار فرهنگی داریم که اگر اولیا را به این گروه ملحق کنیم بیش از ۲ میلیون نفر جامعه هدف آموزش و پرورش است.

در بخشی از این تفاهم‌نامه اهداف زیر قابل پیگیری خواهد بود که گسترش فرهنگ بهینه مصرف برق و بهره‌گیری از مشارکت دانش‌آموزان در این امر و ایجاد و تقویت حس مسوولیت‌پذیری و زمینه‌سازی برای پرورش استعدادهای آنها در این امر و همچنین مشارکت و همکاری دبیران آموزش و پرورش از مفاد آن است.