انتشار رپورتاژ آگهی سفارش رپورتاژ آگهی با نویسش-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

نکته مهم دیگر این است که تعداد لینک‌های خارجی آنقدر که فکر می‌کنید، اهمیت ندارد. بلکه از سایت‌هایی کمک بگیرید که معتبر هستند و معمولا در این زمینه فعالیت می‌کنند. گاهی اوقات رپورتاژ آگهی فقط برای گرفتن لینک خارجی نوشته می‌شود؛ اما خیلی مواقع هم هدف از آن تبلیغات و تولید سرنخ است. به همین دلیل بهتر است طوری نوشته شود که الهام‌بخش باشد و مخاطب را به یک عمل خاص ترغیب کند. کاری مثل تماس با شرکت، ثبت نام در سایت، ارسال ایمیل، ثبت نام در خبرنامه و … رپورتاژ یک آگهی مرتبط و هدفمند است که واحد روابط عمومی یک کسب و کار در کانال‌ها و رسانه‌های مختلف منتشر می‌کند.

آی تی ایران

مثلا اگر کاربر در مورد روش‌‌های افزایش فروش اینترنتی جستجو می‌کند و اولین نتایج گوگل، سایت‌هایی در زمینه دیجیتال مارکتینگ باشند، احتمالا این نتایج را بهتر از سایت‌های خبری مثل باشگاه خبرنگاران جوان می‌داند. دلیل مخالفت گوگل هم این است که صفحات باکیفیت‌تر لیاقت حضور در نتایج بالای گوگل را دارند و نباید با خرید لینک برای خودتان اعتبار دست و پا کنید. پس اگر از دید گوگل به این قضیه نگاه کنیم، احتمالا رپورتاژ آگهی هم امر ممنوعی به نظر برسد. اما اگر مواظب باشید و همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید، گوگل نمی‌تواند بک‌لینک خریداری شده را تشخیص دهد و به مشکل برنمی‌خورید.

فعالیت‌های سئو برای گرفتن رتبه‌های بهتر در موتور‌های جست‌وجو، به دو قسمت اقدام‌های درون سایت (On-Page) و بیرون سایت (Off-Page) تقسیم می‌شود. در قسمت بیرون سایت یا سئوی خارجی، به ساخت بک‌لینک‌های قوی با هدف بالا بردن اعتبار دامنه سایت پرداخته می‌شود که یکی از اصلی‌ترین راه‌های گرفتن بک‌لینک‌های خوب، استفاده از رپورتاژ آگهی است. بیشتر بازاریاب‌های دیجیتال در ایران، مهم‌ترین و شاید تنها‌ فایده رپورتاژ آگهی را کمک به سئو سایت می‌دانند؛ به شکلی که این اصطلاح در آموزش‌های بازاریابی در قسمت سئو قرار داده می‌شود. چیزی که در بازاریابی ایران با نام رپورتاژ آگهی شناخته می‌شود، ترجمه کلمه Advertorial بوده که از ترکیب کلمه‌های Advertisement به معنای تبلیغات و editorial به مفهوم نشریه و مقاله ساخته شده است. شاید کلمه مقاله تبلیغاتی ترجمه بهتری باشد چون رپورتاژ (که به صورت رپرتاژ هم نوشته می‌شود) در رسانه‌ها بیشتر به معنای خبررسانی است.

بخوانید:  کابل شارژر گوشی و تبلت خرید کابل شارژر فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل
در صورتیکه در طول متن، تنها در رابطه با شرکت خود صحبت کنید، متن شما جنبه‌ای از یک تبلیغ طولانی خواهد داشت و در نتیجه این کار، رپورتاژ آگهی مناسبی تولید نمی‌شود. به طور مشابه می‌توانید رپورتاژ آگهی تعاملی همانند یک کوییز ایجاد کنید تا دانش مخاطب را در رابطه با موضوع بسنجید. سپس منابعی را برای یادگیری به او معرفی کنید تا به پیشنهادات شما دسترسی داشته باشد. مشاورین ما از لحظه ثبت تا انتشار رپورتاژ آگهی در خدمت شما خواهند بود. البته که قیمت هر رپورتاژ با توجه به فاکتورهای متنوعی مشخص میگردد، اما دست آخر سایت میزبان تعیین کننده قیمت است.

  • این کار نرخ ایجاد سرنخ را افزایش می دهد و با توجه به اینکه افراد با مطالعه این مطلب و مقاله اطلاعاتی مناسب در خصوص یک محصول یا خدمات بدست می آورند خیلی سریعتر به مشتری شما تبدیل می گردد.
  • لینک‌های نوفالو را موتورهای جست‌وجو به شکل تبلیغات دیده و اعتبار سایت منتشرکننده به لینک نوفالو نمی‌رسد.
  • هر چقدر افراد بیشتری وارد سایتتان شوند،اعتبار سایت هم بیشتر می‌شود.
انتشار رپورتاژ آگهی سفارش رپورتاژ آگهی با نویسش-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله فرادرس به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات رپورتاژ پی بی ان گلد لینک مطرح کنید. به بیان ساده‌تر، پیش از نوشتن متن باید سوالاتی را تهیه کنید تا مجبور به تکرار وقایع گذشته نباشید. قطعا ریپورتاژ اما درصورتی که یه بودجه کافی داشته باشی و کانتنت مارکتیگ هم بلد باشی که غیر مستقیم با محتوات بفروشی که خودتون کامل دربارش حرف زدید. در متن نوشتار حتما به وِیژگی خاص محصول تاکید کنید تا بتواند کنجکاوی مشتریان را تحریک کند. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به نوین می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

بخوانید:  قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر آبرسان تهران

آکادمی آموزشی نوین

اگر شما این کار را به خوبی انجام دهید، کاربران تا انتهای مقاله شما را همراهی می‌کنند و برند و محصولتان را بهتر می‌شناسند. در انتها روی لینک‌هایی که در بین متن قرار داده‌اید کلیک می‌کنند و وارد سایت خودتان می‌شوند. بنیاد و اساس رپورتاژ آگهی بر این است که هیچ گاه شبیه یک تبلیغ نباشد. فقط افراد مشغول در کار تبلیغات هستند که آگهی‌های تجاری را دوست دارند.

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟