قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر آبرسان تهران

برند سافت واتر از باسابقه ترین تولیدهای دستگاه تصفیه آب است. اما در طی سالیان متمادی دستخوش تغییرات شده و نسخه تایوانی این دستگاه وارد کشور نمی شود. با این حال نمونه مونتاژ ایران سافت واتر از کیفیت خوبی بهره می برد. مشخصات فنی این دستگاه به صورت جزئی در توضیحات محصول آورده شده است.

در حال حاضر برند‌های مختلفی از دستگاه‌های تصفیه آب داخل بازار وجود دارند. در این میان دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. سافت واتر اصلی یا همان سافت واتر تایوانی دارای بالاترین کیفیت بوده و به صورت کامل وارداتی است.

ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر

به دلیل این که غشاء اجازه عبور آب ناخالص را نمی دهد در نتیجه در یک طرف غشاء آب خالص و در طرف دیگر آن آب ناخالص قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر جمع می شود. از فیلتر های پست کربن و مینرال موجود در دستگاه انتظار خاص بودن نداشته باشید، این دو فیلتر عملکرد معمولی داشته و در عین حال کارا هستند. می باشد که هر دو این مخازن 19 لیتری می باشد و می تواند تا 12 لیتر آب تصفیه شده را در خود ذخیره کند . این دستگاه دارای یک محفظه با غشاء نیمه تراوا است و روش کار این دستگاه به این صورت است که با کمک پمپ آب خام وارد این محفظه می‌شود. به دلیل این که غشاء اجازه عبور آب ناخالص را نمی‌دهد در نتیجه در یک طرف غشاء آب خالص و در طرف دیگر آن آب ناخالص جمع می‌شود.

بخوانید:  بهترین لپ‌تاپ بهترین لپ تاپ گیمینگ ، معماری و کارهای گرافیکی اکسیرشاپ

با پشتیبانی کاملی که از محصولات سافت واتر تایوانی انجام می‌شود، هیچ‌گاه نگران تامین فیلتر‌های آن نخواهید بود. ارزان‌ترین تصفیه آب خانگی سافت واتر Soft Water-UF-29U1 نام دارد که قیمت آن حدود پانصد هزار تومان است. جالب است بدانید همین دستگاه تصفیه اب خانگی سافت واتر که قیمت ارزانی هم دارد، دارای شش فیلتر مختلف است که می‌تواند آبی زلال را بدون نیاز به برق در اختیار شما قرار دهد. البته نا گفته نماند که این محصول دارای اسمتز معکوس نیست اما به اندازه هزینه‌ای که می‌پردازید، کیفیت مطلوبی را در اختیار شما می‌گذارد.

  • فیلتر قلیایی به کار رفته در مرحله هشتم این دستگاه، کیفیت آب خروجی را تا حد بسیار زیادی افزایش میدهد.
  • شاید شما هم دیده باشید روی برخی از فیلترهای تصفیه آب عکس درخت و یا میوه نارگیل قراردارد و به اصطلاح نشان میدهد از نوع مرغوب کربن برای تهیه این فیلتر استفاده شده است.
  • فیلتر پست کربن آلاینده ها و ناخالصی های احتمالی باقی مانده در فرایند تصفیه آب را حذف می کند.
  • آب تصفیه شده دارای خواص زیادی است که از این خواص و مزیت ها می توان موارد زیر را نام برد.
  • ارتفاع آن استاندارد بوده و می توان آن را در انواع دستگاه تصفیه آب نصب نمود.
  • خرید آب تصفیه کن سافت واتر از نوع اسمز معکوس در ایران بیشتر از سایر انواع دستگاه تصفیه آب سافت واتر رواج دارد.

شرکت مدرن تکنیک همواره نهایت تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت ارائه کالا و خدمات در جهت هر چه دلپذیرتر شدن تجربه خرید مشتریان خود به کار می‌گیرد. شرکت مدرن تکنیک با همکاری معتبرترین واردکننده‌ها و سازندگان، تلاش می‌کند تا محیطی را فراهم آورد که تجربه دلپذیری از خرید را برای مشتریان خود ایجاد نماید. © 1399 کلیه حقوق برای وب سایت فروشگاه اینترنتی خاجی کالا محفوظ می باشد.

بخوانید:  طراحی گرافیک چیست؟ + ارائه خدمات طراحی گرافیکی پارماتیک

دستگاه تصفیه آب سافت واتر از چه روشی برای تصفیه آب استفاده می کند؟

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر آبرسان تهران

به همین دلیل لازم است بدانید که برند سافت واتر جزو برندهایی است که مدل های زیادی از آن در بازار و فروشگاه های اینترنتی موجود است و بیشتر آنها با قطعات چینی یا تایوانی و در ایران مونتاژ می شوند. تعداد شرکت های مونتاژ کار برند سافت واتر در ایران حدود 8 شرکت و کارگاه میباشند. با هر فروشنده، مغازه دار و یا سایت های مختلف که تماس میگیرید محصولی را که عرضه میکنند را اصلی و بهترین مدل دستگاه تصفیه آب سافت واتر معرفی کرده و الباقی دیگر را تقلبی و چینی و بی کیفیت میدانند. تصفیه آب soft water به دلیل برند شناخته شده و معتبر در سطح دنیا در ایران نیز مشتریان و خواهان خود را دارد. و همین پرفروش بودن دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوان سافت واتر باعث شده عده ایی سعی در تولید آن در ایران را داشته باشند.

نمایندگی سافت واتر – دستگاه تصفیه آب