ایمپلنت آلمانی بهتر است یا کره ای

ایمپلنت کره ای را می توان در دسته بهترین ایمپلنت های کره ای قرار داد که در کنار هزینه بسیار مناسب، کیفیت خوبی ارائه می دهد و این شرکت در سال 2006 تاسیس شده و دارای گواهینامه ce و fda می باشد. 

5. ایمپلنت کره ای Dentium

1- ایمپلنت جنرال

کشور کره یکی از بزرگ ترین تولید کندگان ایمپلنت در سطح جهان است که بیشتر برند های این کشور در زمینه تولید ایمپلنت های اقتصادی ایمپلنت هایی با کیفیت خوب و مناسب در برابر هزینه ای پایین و مقرون به صرفه، در کشور کره برند های زیادی فعالیت میکند که بیشتر آنها کیفیت بالا و قابل قبولی را ارائه می کنند، معمولا ایمپلنت های تولید شده توسط کشور کره جزء ایمپلنت های ارزان قیمت به حساب می آید و قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر کشور همچون آمریکا، سوئیس و خود آلمان را دارا هستند.

از برند های معتبر ایمپلنت آلمانی موجود در ایران ، برند های ایمپلنت icx  ، Argon، بگو و جنرال را می توان نام برد، که جزء بهترین برند های آلمانی محسوب می شوند این برند های در سطح جهان نیز کاملا شناخته شده و پرطرفدار هستند.

در کشور کره برند های ایمپلنت سازی فراوانی فعالیت می کنند که تولیدات با کیفیتی نیز به بازار عرضه می نمایند برخی از این برند ها که در کشور ما ایران نیز فعالیت زیادی داشته و طرفدارن زیادی نیز دارند را در این قسمت به انواع ایمپلنت کره ای شما معرفی خواهیم کرد

۱. ایمپلنت کره ای Sewon medix

ایمپلنت مگاژن از ایمپلنت های باکیفیت و خلاق کره ای محسوب می شود و در سال 2002 تاسیس شده است. این شرکت نیز دارای گواهینامه ce و fda می باشد. 

4. ایمپلنت کره ای biotem

 

ایمپلنت دندان چیست ؟

ایمپلنت آلمانی

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

کشور آلمان یکی از کشور های بسیار قدرتمند و پرطرفدار در تولید محصولات پزشکی، دندانپزشکی از جمله ایمپلنت های دندان است که در سال های اخیر در کشور ما ایران هم بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. ایمپلنت هایی آلمانی به قدری محبوب و مشهور شده اند که به سرتاسرجهان صادر و درآنجا مورد استفاده قرار میگیرند.

بخوانید:  محدود کردن حق اصلاح اظهارنامه غیر قانونی است

برای مقایسه اصلی فرق ایمپلنت کره ای با آلمانی دو موضوع اصلی ارزش خرید و کیفیت به میان می آید. به طور کلی ایمپلنت های کره ای دارای هزینه اقتصادی و کیفیت مناسبی هستند که باعث ارزش خرید آن می شود. اما امروزه ایمپلنت های معروف آلمانی در بین بالاترین کیفیت های ایمپلنتی هستند و معمولا کیفیت ایمپلنت های آلمانی از کره ای بیشتر است.

ایمپلنت های دندانی یک انتخاب عالی برای دندانهای از دست رفته است که در این یک پایه در درون استخوان قرار میگیرد و به استخوان جوش می خورد. پایه ایمپلنت مهم ترین جزء ایمپلنت دندان می باشد که توسط برند و کشور های مختلف تولید می شود. در این مقاله به بررسی ایمپلنت آلمانی بهتر است یا کره ای می پردازیم.

ایمپلنت های دندان از جنس تیتانیوم ساخته می شوند که یک فلز زیست سازگار و غیر حساسیت زا است بدین معنی که استفاده از این فلز در ساخت فیکسچر و پایه ایمپلنت به این امر کمک می کند که بدن شما هیچ گونه حساسیتی به ایمپلنت دندان نشان ندهد به خوبی با همدیگر پیوند بخورند.

یکی از تولید کنندگان قدیمی و با کیفیت کشور آلمان است که در زمینه تولید ایمپلنت دندان فعالیت می کند این برند قدیمی و با تجربه فعالیت خود را از سال 1980 در کشور آلمان شروع و تاکنون به تولید ایمپلنت دندان ادامه داده است.

4- ایمپلنت آلمانی icx

در کشور آلمان برند های ایمپلنت سازی زیادی فعالیت می کنند ولی همه ی این برند های در کشور ما ایران شناخته شده نیستند و یا فعالیت نمی کنند ولی چندین برند آلمانی در کشور ما ایران فعالیت بالایی دارند و در میان دندانپزشکان و همینطور افراد عادی که قصد انجام ایمپلنت را دارند محبوب شده اند و از معروفیت خوبی برخوردار هستند.

ایمپلنت اوستم در ابتدا با نام دیگری مشغول به فعالیت بود و در سال 2006 نام خود را تغییر به نام فعلی تغییر داد. این شرکت تا سال 2002 موفق به دریافت گواهینامه ce و fda شد و از ایمپلنت های با کیفیت کره ای شناخته می شود.

بخوانید:  ویروس‌های ۳۶۰ میلیون ساله مغز انسان را کامل کردند !

۳. ایمپلنت کره ای مگاژن

ایمپلنت کره ای

انواع برندهای کره ای

 

برندهای تولید کننده ایمپلنت دندان معروف و مطرح زیادی در کشور آلمان فعالیت میکنند و ایمپلنت های دندان متفاوت و متنوع ای را تولید و به بازار عرضه می نمایند، ایمپلنت های آلمانی جزء ایمپلنت های با کیفیت در سطح جهان شناخته می شوند ایمپلنت های آلمانی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و دارای قیمت های متنوع ای هستند که میتواند ایمپلنت های آلمانی به گزینه خوب و مناسبی برای کاشت ایمپلنت دندان تبدیل کند.

انواع برند های ایمپلنت آلمانی

یکی از تولید کندگان مطرح آلمانی در زمینه ایمپلنت دندان میباشد که فعالیت خود را از سال 1993 ابتدا در کشور سوئیس آغاز کرده است ولی بعد از مدتی به کشور آلمان منتقل و فعالیت خود را در آنجا ادامه داد تولیدات کنونی این برند کاملا آلمانی هستند و از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند ایمپلنت های برند جنرال با قیمت نسبت مناسبی در دسترس افراد قرار می گیرد. ایمپلنت های برند جنرال در کشور ایران نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار هستند

2- ایمپلنت Argon

البته در مواردی که شخص به هرگونه فلزی حساسیت دارد و امکان استفاده از ایمپلنت های تیتانیومی برای آن شخص وجود ندارد از ایملنت های زیرکونیا استفاده می شود ایمپلنت های زیرکونیا علاوه بر این از زیست سازگاری بی نظیری برخوردار هستند به دلیل شکل ظاهری و رنگ خود شبیه به دندان های واقعی انسان هستند و تفاوت خیلی کمی با دندان های طبیعی خود شخص دارند.که این زیبایی ظاهری و شباهت باعث ایجاد لبخندی زیباتر و طبیعی تر می شود.

ایمپلنت کره ای یا آلمانی ؟

پایه ایمپلنت دندان دارای قطعه ای به نام فیکسچر به شکل پیچ است که درون استخوان فک قرار می گیرد و با جوش خوردن به استخوان فک جایگیزین ریشه دندان می شود. بعد از پیوند کامل با استخوان فک پروتز دندانی با رابطی به نام اباتمنت روی آن بسته می شود و فرایند کلی کاشت دندان شما به پایان می رسد.

همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین تفاوت ایمپلنت کره ای و آلمانی، قیمت آن می باشد. اگر می خواهید درباره قیمت انواع ایمپلنت کره ای، آلمانی، آمریکایی، سوئیسی و ….. بیشتر بدانید و می خواهید قیمت ایمپلنت دندان خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایید، می توانید از صفحه ( https://roshadent.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/ )  دیدن فرمایید. 

بخوانید:  فضای مجازی دختر 16 ساله را به کام مرگ کشاند

ایمپلنت های آلمانی

یکی از برند های قدرتمند کره ای در زمین تولید ایمپلنت های دندان که ایمپلنت های بادوام و خوش قیمتی را تولید و به بازار عرضه می نماید

۲. ایمپلنت کره ای Osstem

شرکت ایمپلنت دنتیوم در سال 2000 در سئول تاسیس شده است و محصولات ایمپلنت با کیفیت و هزینه مناسبی تولید می کند. یکی از محصولات معروف این شرکت ایمپلنت های ایمپلنتیوم است که در ایران دارای محبوبیت ویژه ای می باشد.

برند آلمانی icx  یک برند معروف تولید کننده ایمپلنت که درسال 2004 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده که تا کنون نیز ادامه داشته است این برند در زمینه تولید ایمپلنت هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا یا همان ایمپلنت های به اصطلاح اقتصادی فعالیت زیادی می کند.

ایمپلنت های کره ای

یکی دیگر از برند های سازننده ایمپلنت دندان در کشور آلمان است که ایمپلنت هایی با کیفیت بالا را طراحی، تولید و به مصرف کنندگان عرضه می نماید ایمپلنت های تولیدی توسط برند آرگون از تنوع خوب فیکسچر ها برخردار هستند که در بهبود درمان ایمپلنت دندان کمک کننده می باشد.

3- ایمپلنت بگو

کشور صنعتی آلمان امروزه به یکی از کشور های بسیار مطرح و قدرتمند در زمینه طراحی و ساخت ایمپلنت دندان تبدیل شده است در کشور آلمان برند های برزگ و کوچک زیادی مشغول به طراحی، ساخت و ارتقاء ایمپلت های خود، برای تولید ایمپلنتی با بالاترین سطح کیفیت و بیشترین درصد موفقیت هستند تا نتیجه درمان ایمپلنت دندان را به بالاترین سطح ممکن ببرند.

ایمپلنت های دندانی یک انتخاب عالی برای دندانهای از دست رفته است که در این یک پایه در درون استخوان قرار میگیرد و به استخوان جوش می خورد. پایه ایمپلنت مهم ترین جزء ایمپلنت دندان می باشد که توسط برند و کشور های مختلف تولید می شود. در این مقاله به بررسی ایمپلنت آلمانی بهتر است یا کره ای می پردازیم.