بازدید ۱۰۰هزار نفر گردشگر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از بازدید ۲۸ هزار و ۹۰۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان در روز دوم فروردین ماه خبر داد و گفت: این آمار نشان‌دهنده جذابیت‌های گردشگری استان برای مسافران است.

طالبی‌پور با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین امسال، ۲۳ هزار و ۱۸۶ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: این آمار نشان‌دهنده افزایش طول سفر گردشگران به استان است.

وی مجموع اسکان نوروزی در استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا سوم فروردین ۱۴۰۳ را ۳۴ هزار و ۹۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نشان‌دهنده افزایش تعداد گردشگران ورودی به استان است.

وی با اشاره به اسکان ۹ هزار و ۷۴۰ نفر در مجموع اسکان‌های رسمی و غیررسمی در روز سوم فروردین ماه، افزود: این آمار نشان می‌دهد که ظرفیت‌های استان برای اسکان گردشگران به خوبی پاسخگو بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سعید طالبی‌پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در روز سوم فروردین ماه ۱۴۰۳، پنج هزار و ۸۵۶ نفر در مراکز اقامتی رسمی استان اسکان داده شده‌اند.

انتهای پیام 



منبع

طالبی‌پور با اشاره به آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای ارائه خدمات به گردشگران، از همکاری مردم استان با ستاد اجرایی خدمات سفر قدردانی کرد.

وی همچنین از مسافران و گردشگران خواست تا با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، سفری خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

بخوانید:  آبخیزداری بهترین روش حفظ و مدیریت پایدار منابع آبی سیستان و بلوچستان است