بازیکنانم فوق العاده ظاهر شدند

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد و یک تیم فوق العاده با پتانسیل بالا داریم که در این راه سخت باید هر روز تلاش بیشتری کرد و تمرکز بالاتری داشت.

وی افزود: داور امروز بازی ، داور جوان و خوبی بود که بدون شک اینده ای درخشان دارد ، گذشته از اشتباه که در بازی رفت می خورد، این داور نشان داد از لحاظ شخصیتی و تنوع قضاوت یکی از داوران با استعداد و آینده دار فوتبال ما خواهد بود.

وی افزود: پس از سال ها می توانیم یک تیم در لیگ برتر داشته باشیم و شمس آذر متعلق به مردم قزوین و در این شهر ریشه دوانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ سعید دقیقی پس از پیروزی پرگل شاگردانش مقابل پارس جنوبی جم در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور گفت: خداوند متعال رو شاکرم که امروز یک بازی فوق العاده خوب و تاکتیکی رو انجام دادیم و جا دارد از شاگردانم که امروز انرژی خیلی خوبی گذاشتند، تشکر کنم.

وی از مدیران استان به ویژه استاندار خواست در بازی های شمس آذر حضور داشته باشد ، چرا که حمایت های مسئولان دلگرمی مجموعه تیم و بازیکنان را به همراه دارد.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین امشب در هفته سوم رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور با پنج گل تیم پارس جنوبی جم را با شکست بدرقه کرد.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

بخوانید:  دومین پمپ بنزین بزرگراه یادگار امام(ره) در حال احداث است



منبع

دقیقی از مالکان ، کارکنان ، مدیر عامل ، قائم مقام ، کادر فنی، مدیر کل ورزش و جوانان استان و ریاست هئیت فوتبال و تک تک تماشاگران که در پیروزی شمس آذر نقش داشتند هم قدردانی کرد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین افزود: باید کاری کنیم هر کسی وارد ورزشگاه شد، علاوه بر کیفیت تاکتیکی و کیفیت بازی، تماشاگران شرایط بازی را برای تیم میهمان سخت کنند تا ما بتوانیم همه بازی های خانگی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام 

دقیقی گفت : بازی ها تازه در هفته سوم پیگیری شده و به هیچ وجه نباید مغرور شد ، چرا که لیگ یک به نوعی یک دوی ماراتن طولانی مدت است و هر هفته باید برای بازی جدید تلاش کرد تا پیروز شد.

آیا این خبر مفید بود؟

دقیقی گفت: از همشهریان و هم استانی ها تقاضا دارم برای اولین بار در تاریخ ورزش قزوین یک تیم در لیگ یک صدر جدول را در اختیار دارد ک خواسته دوز از ذهنی نیست و حالا جا دارد که همه ورزشگاه را پر کنند.

دقیقی گفت: به امید خدا باید در بازی های خانگی با حمایت شهرداری و اعضای شورای شهر وسیله ایاب و ذهاب و امکانات درون شهری را در اختیار شهروندان و همشهریان بگذاریم که در استادیوم پر رنگ تر و قوی تر حضور داشته باشند.