با برد مقابل امارات شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم

وی در پایان گفت: تیم‌های خوبی در جام ملت‌ها حضور دارند اما هیچ‌کدام شکست‌ناپذیر نیستند و دیدیم که ژاپن، عربستان و کره مقابل تیم‌های ضعیف دچار چالش شده‌اند. امیدوارم مصدومیت‌ها و بدشانسی تیم ملی را اذیت نکند و بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

داوود سیدعباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی تیم ملی مقابل امارات گفت: در این بازی نشانه‌های خوبی از تیم ملی بابت پیشرفت دیدیم هرچند که به نظر من این تنها ۴۰ درصد از توانایی‌های تیم اصلی‌مان بود. بازی به بازی بهتر شدیم و روز گذشته پیشرفت را حس کردیم.

هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس درباره بازی مقابل سوریه تصریح کرد: در این بازی کافی است بازیکنان خودشان باشند. انتظار کار ویژه‌ای نیست. نیاز به تمرکز داریم.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: با برد مقابل امارات شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم و این خوب است. گردش توپ‌مان در مجموع ۳ بازی بسیار خوب بود اما چند بار تیم‌های رقیب ضدحمله داشتند که نشان از ضعف دفاع تیمی داشت. باید در همان منطقه  به دفاع تیمی می‌پرداختیم. ابزارش را داریم. باید این مشکلات حل شود تا به بازی‌های سخت برسیم.

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: مقابل فلسطین زود گل زدیم و حریف را مقهور کردیم. شاید اگر آن گل زودهنگام به ثمر نمی‌رسید، برخی مشکلات به چشم می‌آمد. در هر صورت بازی مقابل هنگ‌کنگ باعث شد تیم به خودش بیاید و مقابل امارات بهتر کار کند.