با حمایت فدراسیون شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی داریم/ پرسپولیس می‌تواند سپاهان را حذف کند

عبدی گفت: به عنوان مثال قرار بود پس از تورنمنت بلاروس اردوی جدیدی را داشته باشیم که فعلاً برنامه برگزاری این اردو نهایی نشده است. بدون شک برگزاری اردوها باعث تجربه اندوزی بیشتر بچه های ما می شود و می توانیم بیش از پیش به این تیم امیدوار باشیم.

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال نوجوانان پس از حضور در تورنمنت بلاروس اظهار داشت: ما در این اردو و این تورنمنت شرایط خوبی داشتیم. شاید در نتیجه گیری، نتایج مورد نظرمان را به دست نیاوردیم اما به لحاظ ایجاد هماهنگی و کسب تجربه توانستیم شرایط خوبی را داشته باشیم تا به این تیم برای حضور موفق در ادامه بازی های رسمی و حضور در جام جهانی مطمئن تر شویم.


آیا این خبر مفید بود؟

عبدی در پایان در مورد شرایط تیم‌ها در لیگ برتر و مدعیان قهرمانی تاکید کرد: هنوز 10 بازی تا پایان فصل زمان باقی مانده و نمی توان از حالا شرایط لیگ برتر در مورد قهرمان را به طور کامل پیش بینی کرد. ضمن این که فاصله امتیازی بین تیم های صدر جدول با تیم های دوم و سوم چندان زیاد نیست و به طور حتم تمامی تیم ها دچار لغزش خواهند شد و این مسئله می‌تواند به تیم پرسپولیس کمک کند تا فاصله اش با صدر را جبران کرده و مقدمات و شرایط قهرمانی در این فصل را به دست آورد.

انتهای پیام// 





سرمربی تیم نوجوانان ضمن درخواست ویژه از مسئولان فدراسیون و مدیران برای همکاری بیشتر با تیم ملی نوجوانان تصریح کرد: ما از مدیران فدراسیون تنها حمایت می خواهیم. ما از آنها می خواهیم در سه ماه باقی مانده تا شروع بازی‌های رسمی حمایت شان را از ما دریغ نکنند. درخواست ما از فدراسیون و مدیران درخواست منطقی است و از آنها این توقع را داریم که شرایط برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه بیشتری را فراهم کنند تا بتوانیم درصد شانس و موفقیت مان را برای حضور در جام جهانی افزایش دهیم.

بخوانید:  "پانگاری" هنرمند تبریزی از واقعه "غدیرخم"

وی در ادامه در خصوص وضعیت تیم ملی نوجوانان افزود: ما در این اردو از اجرای فنی بچه ها راضی بودیم و تجربه خوبی را در این رقابت ها به دست آوردیم. هرچقدر تعداد اردوها و بازی‌های دوستانه بیشتر باشد، بدون شک شرایط و آمادگی مان بیشتر خواهد شد. در حال حاضر تمام حریفان برای برگزاری و حضور موفق در رقابت های رسمی دور دنیا را دور می‌زنند و اردوها و بازی‌های دوستانه بسیاری را در برنامه دارند اما در این زمینه از حریفان عقب هستیم.

حسین عبدی در خصوص وضعیت کنونی تیم پرسپولیس در لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: برد و باخت از اتفاقات طبیعی فوتبال است و همه تیم ها در شرایط مختلف با آن روبرو می شوند. پرسپولیس باخت غیرمترقبه ای را برابر هوادار متحمل شد اما این شکست پایان کار نیست. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و اعضای کادر فنی باید تلاش کنند تیم را برای بازی های بعدی آماده سازند.

وی خاطرنشان‌ کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان خوب و با تجربه و همین طور مربیان بزرگ و کاربلدی را در اختیار دارد. به نظر من مهمترین مسئله برای موفقیت پرسپولیس در آینده این است که این تیم از نظر ذهنی و فکری به ریل موفقیت قبلی بازگردد. این تیم در هفته های قبل با اتفاقات و تنش های زیادی رو به رو شد و این مسئله شرایط نتیجه گیری تیم را تحت تاثیر قرار داد ولی با ریکاوری روحی و روانی این تیم می‌تواند به روزهای خوب خود بازگردد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی حساس این تیم برابر سپاهان در جام حذفی گفت: به نظرم این دیدار می تواند نقطه عطفی برای پرسپولیس باشد تا تیم گل محمدی به روزهای خوب خود بازگردد. بازی پرسپولیس و سپاهان همواره از بازی های مهم و حساس فوتبال ایران بوده و پرسپولیس با یک ریکاوری خوب و حساب شده از نظر فنی این توان و پتانسیل را دارد که برابر سپاهان به پیروزی رسیده و با دست پر به تهران برگردد.

بخوانید:  بدنسازی کم‌نظیر استقلالی‌ها باعث موفقیت آبی‌پوشان شده است/ امکانات فراهم شود قلعه‌نویی در تیم ملی نتیجه می‌گیرد

وی ادامه داد: به عنوان مثال تیم ملی ازبکستان در ۶ ماه اخیر سفر به عربستان، هندوستان، ترکیه و آمریکای جنوبی را در دستور کار خود داشته و در این اردوها، بازی‌های تدارکاتی خوبی را برگزار کرده اند. از این جهت شرایط نابرابری را در مقایسه با رقبا داریم. امیدوارم در فرصت باقی مانده حمایت ها از تیم نوجوانان بیشتر شده تا بتوانیم شانس حضورمان در جام جهانی را افزایش دهیم.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

خبرنگار: سمیه قدیری