با نظارت جدی بر عملکرد مدیران شهرستان، مدیران بی انگیزه برکنار می شوند

وی افزود: محدودیت های بودجه ای نباید بهانه‌ای برای کم‌کاری در مسیر خدمت باشد، دولت در صدد است اعتبارات را سریعتر تامین کند تا دستگاه‌های اجرایی وظایف خود را به خوبی انجام دهند، اما مدیران هم باید با ابتکار عمل و استفاده از همه ظرفیت ها در راستای حل مشکلات و تعیین اولویت های اساسی گام بردارند.

فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: سردار سلیمانی الگویی در استفاده حداکثری از ظرفیت ها و عبور از محدودیت هاست، به گونه ای که دیدیم ایشان با مدیریت قوی توانستند مصائب بزرگی چون داعش را با استفاده از ظرفیت های مردمی در عراق و سوریه حل کنند.



با نظارت جدی بر عملکرد مدیران شهرستان، مدیران بی انگیزه برکنار می شوند

photo_2023-01-08_01-00-10

وی اضافه کرد: در فرمانداری قزوین این ریوکرد را در همه دستگاه های اجرایی سطح شهرستان دنبال خواهیم کرد و مدیرانی که نتوانند خدمت رسانی مناسبی به مردم داشته باشند برکنار خواهند شد.

فرماندار قزوین گفت: امروز کشور به مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم نیاز دارد و مدیران بی انگیزه، ضعیف و کم کار باید کنار بروند.


آیا این خبر مفید بود؟

وی در خصوص تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا نیز اظهارداشت: خط قرمز ما سلامت دانش آموزان است و با افزایش آلودگی هوا گروه‌های پرخطر در معرض خطر بیشتری قرار دارند که یکی از این گروه های پرخطر کودکان هستند و از آنجا که در شرایط کنونی میزان مراجعه کودکان به بیمارستان افزایش داشته هرچند آموزش در اولویت قرار دارد اما به هیچ وجه راضی نیستیم در موضوعات آموزشی دانش اموزان عزیز وقفه ای رخ دهد ولی درصورت آلودگی هوا برای حفظ سلامت دانش آموزان ناگزیریم کلاسها را غیر حضوری کنیم.

بخوانید:  نظارت بر داروخانه ها و شرکت های پخش دارو در البرز

انتهای پیام





منبع


|