بدون هیچ اغماضی با مجرمان برخورد خواهیم کرد


به گزارش برنا، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در حاشیه کارگاه آموزشی کارشناسان سازمان قضایی نیروهای مسلح در خصوص حواشی به وجود آمده در مقر انتظامی زاهدان و شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن تعدادی از هموطنان، بیان کرد:  سازمان قضایی نیروهای مسلح پس از اینکه تعدادی از اولیای دم به دادسرای نظامی زاهدان مراجعه کردند به این موضوع ورود کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: مدارک و شکایات افراد را جمع آوری کردیم، لذا وظیفه قانونی ما است که در کمال استقلال بدون هیچگونه اغماض و با اقتدار و براساس مر قانون به وظیفه خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در این رابطه بازپرس پرونده و در حال انجام تحقیقات خود است، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان دستگاه مستقلی که زیر نظر قوه قضاییه وظایف خود را انجام می‌دهد، به مردم شریف قول می‌دهد که ابعاد مختلف این واقعه رسیدگی کند و تمام جوانب را در نظر بگیرد.

وی افزود: در بررسی پرونده‌ها در سازمان قضایی، افراد از هر قوم، مذهب و … باشند، هیچ تفاوتی ندارد، همانگونه که همکارانم در اقصی نقاط کشور به جرایم احتمالی نیروهای مسلح رسیدگی می‌کنند. در این مورد نیز در کمال بی‌طرفی به پرونده رسیدگی خواهد شد و نتیجه تحقیقات را به مردم نجیب کشور به ویژه مردم عزیز سیستان و بلوچستان اعلام خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان تصریح کرد: بدیهی است چنانچه افرادی در این زمینه مرتکب جرم شده باشند، طبق قانون و شرع با مجرمان برخورد قانونی خواهد شد.

بخوانید:  صداوسیما برای آثار تاریخی و مذهبی باید سرمایه گذاری کند


آیا این خبر مفید بود؟