برگزاری دوره آموزشی تربیت مدرس فرآیندهای انتخابات الکترونیکی

انتهای پیام



منبع

عابدی بیان کرد: این دوره آموزشی ویژه مدرسان شهرستانی و کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و بخشداریهای استان در راستای آشنایی با فرایندها و آشنایی با دستگاه احراز هویت برگزار شده است.
 
وی یادآورشد: در این دوره ۲۳ نفر از مدرسان شهرستانها و بخش‌های استان حضور داشتند که در این جلسه آموزشی با نحوه پیکربندی، تنظیمات و کارکرد دستگاه احراز هویت به صورت تئوری و عملی آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ یاور عابدی مدیر دفتر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قزوین در جلسه آموزشی تربیت مدرس فرآیندهای انتخابات الکترونیکی که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مرحله تست نقاط اخذ رای در استان به تعداد ۱۷۱۱ نقطه به همت کارشناسان فناوری اطلاعات فرمانداریها و بخشداریها به اتمام رسیده است.

رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان در ادامه به اهمیت آموزش در انتخابات اشاره کرد و گفت: آموزش آشنایی با فرآیندهای انتخابات الکترونیکی برای عوامل اجرایی انتخابات و کاربران فناوری اطلاعات در استان برنامه ریزی شده و در حال اجرا است.

وی افزود: نتیجه تست های انجام شده در استان نتیجه قابل قبولی است و انتظار می رود در روز انتخابات مشکل خاصی در این خصوص وجود نداشته باشد.

بخوانید:  نقاره‌زنیِ حلول ماه مبارک رمضان در حرم مطهر رضوی