بهره مندی از مشارکت عمومی درتوسعه سرانه های ورزشی و تفریحی  در منطقه2 تهران کلید خورد

صالحی در ادامه با اشاره به اینکه الگوهای مشارکتی طیف وسیعی از خدمات شهری از جمله پارکینگ،پسماند و فضاهای ورزشی و فرهنگی و.. را شامل می شود، گفت: منطقه۲ از ظرفیت های ارزشمندی در بحث سرمایه گذاری برخوردار است و  اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خورده است.

شهرداری منطقه2 در راستاي برنامه هاي توسعه شهری با رویکرد بهره مندی از مشارکت عمومی در ايجاد بستر سازنده و مثبت برای استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در مسير اجراي پروژه هاي شهري گام بر داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 تهران گفت: بحث مشارکت و سرمایه گذاری از جمله راهکارهای موفق در طرح توسعه شهری است و ایجاد بستر مناسب برای بهره مندی از مشارکت عمومی  مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفت.

 انتهای پیام/



منبع

شهردار منطقه2 گفت: درهمین راستا 6 پروژه  مشارکتی با کاربری ورزشی و تفریحی تعریف شده است که مجموعه ورزشی پردیسان و همچنین زمین ورزشی کیهان پس از اعلام فراخوان به مرحله انعقاد قرارداد  مشارکت رسید و مابقی پروژه ها نیز در آینده نزدیک به در مرحله فراخوان برای جذب سرمایه گذار قرار می گیرد.

وی افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی شهر و مشکلاتی که وجود دارد،مدیریت شهری منطقه یبه دنبال توسعه قلمرو عمومی شهر و جذب سرمایه گذار است تا بتوانیم با توجه به ویژگی این منطقه، بخش های گردشگری ، ورزشی ف تفریحی و… را در برنامه توسعه داشته باشیم ومنافع برای شهر و شهروندان تامین  کنیم.

بخوانید:  سپاهان در نقش‌جهان صدرنشین شد!