به مازیار و پژمان توصیه ویژه‌ای داشتم/ با کی‌روش می‌توانیم شگفتی‌ساز جام جهانی شویم


بهمن صالح نیا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی ملوان در دیدار معوقه برابر فولاد اظهار داشت: ملوان برابر فولاد نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه داد و با یک بازی بدون اشتباه و کاملا تهاجمی موفق شد پیروزی ویژه و مهمی را در انزلی به دست آورد.


|

صالح‌نیا خاطرنشان کرد: آینده روشنی را برای تیم ملی پیش بینی می کنم. توان فنی و انسجام تیمی ما به شکلی است که می توانم بگویم تیم با این همه ستاره و پشتوانه می تواند در جام جهانی شگفتی ساز شده و برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کرده و اتفاق مهمی را در تاریخ فوتبال ایران رقم بزنیم.

انتهای پیام//

بهمن صالح‌نیا در گفت‌وگو با برنا





منبع صالح‌نیا در ادامه اشاره‌ای به شرایط تیم ملی در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی داشت و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: کارلوس کی روش مربی با دانش و خوبی است. من او را به خوبی می شناسم و توان فنی و مدیریت خوبی را می بینم که می تواند به تیم ملی کمک کند تا نتایج درخشانی را در قطر به ارمغان بیاورد.

مربی سابق قوی سپید انزلی تاکید کرد: من با شاگردان قدیمی ام (مازیار زارع و پژمان نوری) صحبت کردم و برای ایجاد تحول در ملوان توصیه های ویژه ای را داشتم و به آنها گفتم با ارائه شیوه هجومی می توان به نتایج دلخواه دست پیدا کرد و بهتر است با سیستم 3-3-4 تیم را در بازی هایش به میدان بفرستند که این اتفاق در بازی برابر فولاد اتفاق افتاد و ملوان توانست پیروزی شیرینی را در انزلی به هواداران و دوست دارانش هدیه کند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف