تاریخ‌سازی لژیونر کردستانی در کشور لواندوفسکی

انتهای پیام/

 

یادگار رستمی، فوتبالیست کردستانی و نخستین لژیونر آکادمی کیا و شاگرد سابق مهدوی‌کیا با حضور در لیگ لهستان عنوانی تاریخی برای خود به ارمغان آورد.

لژیونر نوزده ساله فوتبال ایران در حالی دومین فصل حضور خود در فوتبال اروپا را با تاریخ سازی در لیگ لهستان جشن می گیرد که او با مطرح شدن در قاره سبز بیگانه نیست. در تورنمنت زیر 11 سال کوردیال‌کاپ اتریش در سال 2015 بود که آکادمی کیا نخستین حضور خود در یک مسابقه بین المللی پس از تاسیس را تجربه کرد. رقابت‌هایی که با نایب قهرمانی تیم کیا ضمن غلبه بر بایرن مونیخ، اشتوتگارت و لورکوزن همراه شد تا در نهایت یادگار رستمی به عنوان برترین بازیکن این تورنمنت انتخاب شود. عنوانی که پیش از او بازیکنان شاخصی چون سامی خدیرا و داوید آلابا موفق به کسب آن شده بودند.

 





منبع

در حالی که شنبه شب فوتبال ایران تحت تاثیر نشست خبری سرمربیان دو تیم فوتبال پایتخت پیش از دربی و برگزاری حساس ترین بازی فصل قرار داشت، لژیونر جوان فوتبال ایران در لهستان تاریخ سازی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سال گذشته بود که خبر پیوستن یادگار رستمی، فوتبالیست جوان کردستانی و استعداد پرورش یافته آکادمی فوتبال کیا، به تیم فوتبال پوگون در لهستان بازتاب بسیار خوبی در فضای فوتبال داخلی ایران داشت و علاقه مندان به این ورزش از ظهور یک استعداد جدید برای فوتبال ایران سر ذوق آمدند.

بخوانید:  تمام تلاشمان نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری از طریق تولیدات داخلی است
در این شب و از بازی‌های هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال لهستان، تیم فوتبال رده سومی پوگون که به مصاف استال می یلتس رفته بود از دقیقه 88 یادگار رستمی را در ترکیب خود قرار داد تا این بازیکن کردستانی که یک سال است به این باشگاه مطرح لهستانی پیوسته، تبدیل به جوانترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ لهستان شود.

لحظه‌ای ماندگار در دوران حرفه‌ای پیش روی یادگار رستمی که او را به جوان‌ترین خارجی تاریخ لیگ لهستان بدل کرد.


آیا این خبر مفید بود؟


تاریخ‌سازی لژیونر کردستانی در کشور لواندوفسکی


|