تا پایان سال ۱۳ ایستگاه مترو در تهران افتتاح می شود

از طرف دیگر خطوط ۶ و ۷ مترو امسال از نظر تونل‌ها و ایستگاه‌ها کامل می‌شوند. در کنار توسعه بخش جنوبی خط ۶ مترو، همه ایستگاه‌های خطوط ۶ و ۷ داخل مدار قرار خواهند گرفت و موضوع خطوط متروی تهران، امسال به سرانجام خوبی خواهد رسید.به این ترتیب مردم تهران می‌توانند از همه ایستگاه‌های تقاطع‌ها در ۷ خط مترو استفاده کنند.

درباره سایر خطوط مترو باید بگویم که امسال،راه‌اندازی خطوط ۸،۹،۱۰ و ۱۱مترو با جدیت پیگیری خواهد شد و شروع پروژه ایجاد خطوط ۸ و۹،حتما امسال اتفاق می‌افتد.به احتمال زیاد خط ۸ تا پایان امسال تعیین تکلیف خواهد شد تا در ابتدای سال۱۴۰۳، راه‌اندازی خط ۱۱ کلید خواهد خورد.






منبع

در دوره جدید مدیریت شهری از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان اسفند سال گذشته، ۹ایستگاه مترو افتتاح شده و با افتتاح ایستگاه علامه جعفری در خط۴ در ماه گذشته، این عدد به ۱۰ ایستگاه رسید.به این ترتیب در حال حاضر مردم تهران صاحب ۱۵۰ ایستگاه مترو هستند.


تا پایان سال ۱۳ ایستگاه مترو در تهران افتتاح می شود

تا پایان سال ۱۳ ایستگاه دیگر هم افتتاح خواهد شد. یکی از این ایستگاه‌ها،ایستگاه پرند است و خط متروی پرند، با همراهی شهرداری تهران و دولت محترم فعال خواهد شد.

در دوره جدید مدیریت شهری از شهریور ۱۴۰۰ تا پایان اسفند سال گذشته، ۹ ایستگاه مترو افتتاح شده و با افتتاح ایستگاه علامه جعفری در خط ۴ در ماه گذشته، این عدد به ۱۰ ایستگاه رسید.به این ترتیب در حال حاضر مردم تهران صاحب ۱۵۰ ایستگاه مترو هستند.

بخوانید:  فراخوان برنامه تلویزیونی «کودک شو» برای سری جدید