تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات موزه استکبار ستیزی از محل مصوبات سفر رئیس جمهور



به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس اظهار کرد: اسناد واقعه صحرای طبس برای مردم ملموس، مبین و روشن است اما خیلی توجه کشوری به این واقعه نمی‌شود و ما از این موضوع نگران هستیم. 

وی با اشاره به حضور امسال رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامیداشت واقعه طبس افزود: در دو سال گذشته ما نتوانستیم مهمان کشوری برای گرامیداشت پنجم اردیبهشت به استان دعوت کنیم و درخواست داریم توجه مسئولان لشکری و کشوری به این واقعه معطوف شود تا این واقعه از اذهان جهانی پاک نشود.

معاون استاندار با بیان اینکه موزه بین المللی استکبارستیزی در محل واقعه ۵ اردیبهشت در حال احداث است، گفت: اعتباراتی که در ابتدا برای این موزه پیش‌بینی شده، ملی است، اما هنوز از اعتبارات ملی مبلغی را دریافت نکرده‌ایم.

طالبی بیان کرد: در مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۵ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد که تاکنون ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

به گفته وی؛ از اعتبارات متمم سفر نیز ۴ میلیارد تومان اضافه کردیم که تاکنون در این زمینه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پیگیر هستیم تا متمم‌های دیگری را الحاق کنیم، متذکر شد: این اعتبارات و اعتبارات استانی قابل حل نیست و شاید بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل موزه بین المللی استکبارستیزی صحرای طبس نیاز است در نتیجه استدعای کمک از مسئولان داریم.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع

بخوانید:  استفادۀ 150 خانوادۀ شیرازی دیگر از شبکۀ ملی اطلاعات