روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان جنوبی شتاب می گیرد



به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه، با بیان این مطلب درخصوص دیدار خود با مسعودشكيبايی فر رئيس امور راه و ترابری و مديريت عمران شهری و روستايی سازمان برنامه و بودجه کشور ، خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال به جنوب و شرق به غرب کشور واقع شده، موضوع کیفیت محورهای مواصلاتی در راستای ارتقاء ایمنی سفر مسافران و گردشگران، برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 وی تصریح کرد: این دیدار با هدف پیگیری دو موضوع اساسی تخصیص اعتبارت باندهای دوم استان و اجرای طرح بازآفرینی شهری انجام شد.

استاندار با اشاره به نتایج مطلوب این نشست، اظهار داشت: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود باندهای دوم، محورهای مواصلاتی و راه های روستایی استان ، درخواست مساعدت و تخصیص اعتبارات باندهای دوم و مصوبات سفر رئیس جمهور در این زمینه، ارائه شد.

قناعت ادامه داد: روش های تأمین مالی تکمیل باندهای دوم و استفاده از ظرفیت های قانونی همچون تهاترها و ماده 56 و …در این زمینه، به جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای کار از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

وی تأکید کرد: رئيس امور راه و ترابری و مديريت عمران شهری و روستايی سازمان برنامه و بودجه کشور این قول مساعد را داد که حداکثر تلاش را برای تخصیص اعتبارات باندهای دوم استان داشته باشد.

شایان ذکر است: در این دیدار که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی استان حضور داشتند، بر اساس گزارشی که کارشناسان دفتر راه و ترابری سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه کردند، استان خراسان جنوبی بیشترین عملکرد را در حوزه باند های دوم و پروژه های افتتاحی در سطح کشور داشته است.

بخوانید:  نظارت میدانی فرمانداران در بازار شب عید، ضروری است

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری



منبع