تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو

خانواده های اسرای صهیونیست در شعارهایی از کابینه «بنیامین نتانیاهو» خواستند تا برای آزادی فوری این اسرا تلاش کند.

این تظاهرات با شعار «اتحاد برای آزادی اسرا» نام دارد و از حیفا به طرف بیت المقدس ادامه خواهد داشت.

برگزارکنندگان تظاهرات، هدف آن را درخواست دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست نزد مقاومت اعلام کرده اند.

پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» در این باره گزارش داد خانواده های اسرای صهیونیست ساکن شهرک های جنوب سرزمین های اشغالی در مرز غزه امروز چهارشنبه صبح به سمت قدس اشغالی، راهپیمایی اعتراضی برگزار کردند.

بر پایه این گزارش، ۷۰ خانواده صهیونیست به همراه یک گروه موزیک در این تظاهرات اعتراضی که از مرز غزه به سمت قدس اشغالی شروع شد، شرکت کردند.

روز چهارشنبه نیز خانواده‌های اسرای صهیونیست با راهپیمایی اعتراضی از مرز غزه به سمت قدس اشغالی، نوک پیکان اتهام را به سمت کابینه حاکم بر رژیم نشانه رفتند.

خبرگزاری رویترز روز سه شنبه به نقل از منابع آگاه نوشت: جنبش حماس، پیش نویس پیشنهادی اسرائیل را برای انجام مذاکرات آتش بس که قرار است در پاریس برگزار شود، دریافت کرده است.

انتهای پیام/



منبع

همچنین بر اساس طرح آتش بس پیشنهادی، بیمارستان ها و نانوایی ها در غزه تعمیر می شوند و روزانه ۵۰۰ کامیون حامل کمک های بشردوستانه وارد نوار غزه می شود.

رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر به واقعیت های میدانی جنگ علیه غزه پی برده و باید خود را برای تن دادن به مطالبات مقاومت فلسطین آماده کند.

این رسانه افزود که بر اساس این پیش نویس، تمامی عملیات نظامی به مدت ۴۰ روز متوقف می شود و به ازای هر یک اسیر صهیونیست در غزه، ۱۰ اسیر فلسطینی مبادله می شوند.

بخوانید:  روزهای سیاه گوگل و اپل در آفریقای جنوبی فرارسیده است؟

براساس خبرگزاری فلسطینی «سما»، روزنامه عبری معاریو در این باره گزارش داد که حدود ۲۰ هزار صهیونیست در این تظاهرات شرکت کرده اند.