تعاونی های ورزشی و ورزشکاران در استان البرز تقویت می شود

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: تعاونی ها و مجموعه های تعاونی می تواند به انسجام و عمق بخشی و اثرگذاری در مجموعه های ورزشی تیمی بیانجامد.

تعاونی های ورزشی و ورزشکاران در استان البرز تقویت می شود

در این دیدار رئیس هیئت ورزشی کیوکوشین جمهوری اسلامی ایران با تقدیم حکم عضویت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز به عنوان هیئت رئیسه این سبک در کشور، به بیان گزارشی از فعالیت های این سبک موفقیت ها و توفیقاتی که ورزشکاران در طول مدت فعالیت داشته اند، اشاره کرد و در این برنامه احکام مربوط به برخی از روسای انجمن این سبک نیز با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی تقدیم شد.

بخوانید:  درگیری و تیراندازی در گفتگوی زنده در شبکه لبنانی
 دارایی افزود: تعاونی ها و مجموعه های تعاونی می تواند به انسجام و عمق بخشی و اثرگذاری در مجموعه های ورزشی تیمی بیانجامد و هیئت ورزش های کارگری در استان البرز نیز رویکرد خود را بر تقویت فعالیت های تیمی و گروهی ورزشی متمرکز کرده است و هیئت ورزش رزمی کارگران با داشتن بیش از ۳۰ انجمن فعالیت در استان البرز در این مسیر قدم برداشته است.

وی در این دیدار با اشاره به اهمیت تقویت گروه ها و هیات های ورزشی در البرز گفت: استفاده از فرصت های تعاونی در مجموعه های تیمی و کار جمعی در مباحث ورزشی می‌تواند به تقویت امر به ورزش و سلامتی بیانجامد.



آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف