تعطیلی کشاورزی به دلیل کمبود آب حرف علمی نیست

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: موضوع سرپرستی در برخی مسئولیت‌ها طولانی شده و در مواردی از یکسال گذشته است. اگر مشکلات حوزه سرپرستی حل نشود، چالش سیاسی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مجلس در قانون‌گذاری اهمیت دارد، گفت: نمایندگان مجلسی باید انتخاب شوند که در تراز جمهوری اسلامی باشند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید براینکه رهبری به ممتاز بودن استان گیلان تاکید دارند، خاطرنشان کرد: باید به زیرساخت عمرانی، فرهنگی و سیاسی استان توجه شود.

آیت‌الله رمضانی افزود: رشد یک استان در گرو توسعه در سه بخش امنیتی، زیرساخت فرهنگی و حوزه سیاسی است.

وی ادامه داد: سرپرست اقتداری ندارد لذا باید این اقتدار و قدرت به مدیر داده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اینکه عده‌ای می‌گویند در گیلان کمبود آب داریم، حرف غیر علمی است، افزود: تعطیلی کشاورزی با بهانه آب‌بر بودن این صنعت، کار اشتباهی است.

آیت‌الله رمضانی در ادامه به هزینه‌های بخش‌های مختلف حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: بودجه‌ها باید برنامه‌محور باشد و توزیع عادلانه بودجه فرهنگی باید در سراسر استان انجام شود.
انتهای پیام/



منبع

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به موضوع تخصص و تعهد اشاره و اظهار کرد: فرد غیر متخصص اگر کاری را بپذیرد که در آن تخصص ندارد، خودش غیرمتعهد است.

وی با تاکید بر اینکه گیلان و مازندران می‌توانستند قطب کشاورزی کشور باشند، تصریح کرد: متاسفانه با وجود نیرو‌های انسانی توانمند، مشکلاتی مهمی از جمله پسماند هنوز حل نشده است.

بخوانید:  پایان کار بورس با افت 6 هزار واحدی شاخص کل

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: برخی از نیرو‌های انسانی گیلان، جزء نخبگان جهانی هستند.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه ایران قوی مجلس و قوه قضاییه قوی می‌خواهد، گفت: متاسفانه نیرو‌های متخصص در برخی جا‌ها گمارده نمی‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کسی که در کاری تخصص ندارد، نباید گمارده شود، گفت: یک فرماندار باید مثلا در بخشداری تجربه و تخصص داشته باشد. اگر تخصص را جدی نگیریم، ضربه خواهیم خورد.