تمیزی و بهداشت ویلاهای نوشهر

 

این اقداماتی که در بالا به شما معرفی کردیم، مربوط به زمان شروع اقامت شما در ویلا می‌شود. عدم انجام این اقدامات می‌تواند باعث بروز بیماری برای شما و دیگر ساکنان ویلا شود. پس، بهتر است به این اقدامات عمل کنید تا اقامت راحت‌تری داشته باشید.

در هر صورت، رعایت بهداشت در ویلاهای اجاره‌ای به خود افراد بستگی دارد. چرا که همان‌طور که می‌دانید، در ویلاها، فردی برای تمیزکاری و ضدعفونی لوازم وجود ندارد. البته، اگر هم این کار انجام شود، دیر به دیر است. پس، برای آسودگی خیال خودتان هم که شده، باید بخش‌های مهم ویلا را تمیز کنید و تا جای ممکن، از لوازم شخصی خودتان در هنگام اجاره ویلا نوشهر لب دریا استفاده کنید.


نکته دیگری که مربوط به پایان اقامت شما در اجاره ویلا نوشهر لب دریا می‌شود، تمیزی ویلا است. شاید بسیاری از افراد و خانواده‌ها به موضوع اهمیتی ندهند و ویلا را در پایان اقامت، همان‌طور بهم ریخته و کثیف رها کنند. ولی بهتر است با رعایت تمیزی ویلا در پایان اقامت، فرهنگ خود را نیز نشان دهید. در این زمان، نیازی به مراحل ضدعفونی و شستشو لوازم داخل ویلا نیست. همین که زباله‌های خود را از ویلا خارج کرده و روی اجاق گاز را دستمال بکشید، کافی است. حتی برخی از مسافران، در پایان اقامت، ویلا را جارو می‌کشند و مانند خانه خود، تمیزکاری می‌کنند.

 

حالا باید به سراغ سالن پذیرایی و اتاق خواب‌ها بروید.

  • اگر می‌خواهید مبلمان را نیز ضدعفونی کنید، می‌توانید از اسپری الکل استفاده کنید. کمی الکل را به سطح مبلمان اسپری کرده، چند دقیقه صبر کرده و سپس، از مبلمان استفاده کنید.
  • اگر که تنها تمیزی مبلمان برای شما اهمیت دارد و نیازی به ضدعفونی نمی‌بینید، می‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید. با جاروبرقی، سطح مبلمان را جارو بکشید تا گرد و خاک تمیز شوند.





منبع

با رونق مجدد سفرها، پس از شیوع بیماری کرونا، اجاره ویلا نوشهر لب دریا نیز محبوبیت پیدا کرد. بسیاری از افراد، به جای اقامت در هتل، اقامت در یک ویلا اجاره‌ای را انتخاب می‌کنند. چرا که ویلا شمال به طور دربست در اختیار آنها قرار می‌گیرد و راحتی بیشتری نسبت به اقامت در هتل دارد. ولی باید دقت کنید که بهداشت در این ویلاها، به اندازه هتل‌ها رعایت نمی‌شود. در هتل‌ها، پرسنلی برای تمیزکاری و ضدعفونی اتاق‌ها، پس از هر اقامت وجود دارد ولی در ویلاهای اجاره‌ای، به این صورت نیست. پس از دریافت کلید، صاحب ویلا کلید را به خانواده دیگری تحویل می‌دهد. این شما هستید که باید به تمیزی و بهداشت ویلا بپردازید تا اقامت آسوده‌تری داشته باشید.

اهمیت رعایت بهداشت و تمیزی در ویلاهای اجاره‌ای


آیا این خبر مفید بود؟

ولی برخی از اقدامات دیگر وجود دارد که مربوط به پایان اقامت شما در ویلا می‌شود. صاحب ویلاهای اجاره‌ای، معمولا هنگام تحویل کلید از افراد، ویلا را چک می‌کنند تا آسیب و خسارتی به آن وارد نشده باشد. پس، شما باید در طول اقامت خود، بیشترین دقت را داشته باشید تا آسیبی به وسایل و امکانات ویلا وارد نشود. در این صورت، صاحب ویلا، هزینه خسارت وارد شده را از شما دریافت می‌کند.

 

  • ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما ملافه و روکش شخصی با خود به همراه داشته باشید. آن ملافه و روکش‌ها را بر روی سطح مبلمان و تخت خواب‌ها بکشید و با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید.
  • می‌توانید روی فرش و سرامیک را نیز به کمک تی و جاروبرقی تمیز کنید.
  • در نهایت، باید به سراغ سرویس بهداشتی و حمام بروید. مخصوصا در صورتی که قصد اقامت طولانی مدت در ویلا را دارید. چرا که ممکن است در اقامت‌های کوتاه مدت، از حمام استفاده نکنید.

تمیزی ویلا در پایان اقامت

6

زمانی که وارد ویلاهای اجاره‌ای، اتاق‌های هتل یا اقامتگاه‌ها می‌شوید؛ بهتر است به سراغ آشپزخانه بروید و آن را تمیز و ضدعفونی کنید. چرا که آشپزخانه مرکز خانه است و طبخ غذا و آماده سازی نوشیدنی‌ها در آنجا انجام می‌شود. پس، وجود کثیفی در آشپزخانه می‌تواند منشا هر بیماری برای شما شود. لطفا پس از ورود به ویلا، اقدامات زیر را به خوبی انجام دهید تا از بهداشت محیط ویلا شمال، اطمینان داشته باشید.

  • از سینک آشپزخانه و شیرآلات آن شروع کنید. به کمک مایع‌های ضدعفونی کننده و اسکاچ، سینک و شیرآلات را به خوبی تمیز کنید. پیشنهاد می‌کنیم که یک اسکاچ نو همراه خود داشته باشید و از اسکاچ داخل سینک استفاده نکنید.
  • از آنجایی که اجاق گاز محل طبخ غذا و آماده سازی آنها است، تمیزی آن اهمیت ویژه‌ای دارد. پس، به کمک مایع‌های پاک کننده و اسکاچ نرم، اجاق گاز را نیز به خوبی تمیز کنید.
  • اگر خیلی وسواس دارید و به تمیزی اطراف خود نیز اهمیت می‌دهید، کابینت‌ها و اپن آشپزخانه را نیز دستمال بکشید.

 


 

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



 

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف