تولید 86 هزار قطعه نیروگاهی به شیوه مهندسی معکوس

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، نوراله ادبی فیروزجائی، به اهتمام جدی نیروگاه در زمینه حمایت از تولید داخلی و کاهش وابستگی به بیگانگان اشاره و اظهار کرد: از سال 1390 تاکنون بیش از 86 هزار قطعه موردنیاز نیروگاهی به شیوه مهندسی معکوس و با کیفیتی خوب و قابل رقابت با نمونه مشابه خارجی طراحی و تولید شد.

وی با اشاره به اینکه صدها قطعه به دستان توانمند همکاران ما در کارگاه‌های داخل نیروگاه بازسازی شد، ادامه داد: طی دو سال گذشته با همت صنعتگران داخلی بیش از 15هزار و 700 قطعه با روش مهندسی معکوس ساخته شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا به تولید بیش از 22 میلیارد و 700 میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در 29 ماه گذشته اشاره کرد و گفت: علیرغم محدودیت‌ها و چالش‌های موجود بخصوص کاهش سطح آب دریای خزر در سالهای اخیر، عمر بالای تجهیزات بویژه در بخش واحدهای بخار نیروگاه، همکاران ما بی‌وقفه و با تمام همت و توان خود در حال تلاشند تا همه واحدهای نیروگاه با حداکثر توان و ظرفیت بتوانند در خدمت شبکه برق کشور باشند و کالای ارزشمند برق را بدست مشترکان برسانند.

ادبی ادامه داد: در این راستا طی این مدت، 35 برنامه تعمیراتی در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی انجام شد و طبق برنامه تا قبل از پیک مصرف تابستان سال آینده 7 برنامه دیگر تعمیراتی از جمله تعویض لوله های بویلر در واحد 3 بخار انجام خواهد شد.

انتهای پیام 



منبع

بخوانید:  ادعای خنده‌دار فالگیر مکزیکی درباره عامل اصلی حذف اسپانیا