حال فدراسیون ورزش‌های پهلوانی خوب است/ همه باید به ترویج این رشته کمک کنند

انتهای پیام/





رئیس فدراسیون پهلوانی درباره وضعیت این فدراسیون گفت: حال فدراسیون ما خوب است اما گله‌مند هستم چون در ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی که ۴۴ نهاد اعم از وزارت‌های و سازمانی در آن سهیم‌اند، نقش‌ها و تاثیرگذاری‌شان کم است. امیدوارند همه کمک کنند تا شاهد توسعه و ترویج این رشته باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی درباره وضعیت این فدراسیون و مسابقات پیش رو به صحبت پرداخت.


باران‌چشمه درباره مسابقات پیش روی این فدراسیون اظهار داشت: حالا خردادماه است و همه در امتحانات هستند. مسابقات فعلی پیش روی ما نونهالان است و اعتقاد دارم هرچقدر به آنها بها بدهیم این ورزش توسعه بیشتری دارد. این تعاملی است که با آموزش و پرورش داشته‌ایم. سال گذشته ۲۹ استان حضور پیدا کردند و امیدوارم امسال همه استان‌ها تیم داشته باشند مکان دقیق مشخص نیست اما ایلام، مازندران و فارس برای میزبانی آمادگی کرده‌اند. این مسابقات از اواخر خرداد برگزار می‌شوند.



|

باران‌چشمه: حال فدراسیون ورزش‌های پهلوانی خوب است/ همه باید به ترویج این رشته کمک کنند

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف





منبع

وی افزود: دانشجویان ورزشکار شهید، پهلوانان واقعی‌ هستند چون کسی که جان خودش را در راه آیین، وطن و ناموسش فدا می‌کند نامش همیشه جاودانه خواهد ماند. این افراد همیشه به عنوان الگو و اسطوره برای جوانان این نسل باقی خواهند ماند. امیدوارم خدا توفیق دهد تا رهرو راه شهدا باشیم.

بخوانید:  مرکز نوآوری بندرخمیر به بهره برداری می رسد

مهرعلی باران چشمه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در حاشیه اولین یادواره شهدای ورزشکار دانشگاهی گفت: امروز در این یادواره حضور پیدا کردم که به نظرم یکی از کارهای ارزشمند و قابل تقدیر است. فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی و بسیج ورزشکاران مسبب این مراسم بودند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.