خرید جهیزیه و سرویس چوب عروس از سیب چوب

– شلف دیواری

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

سرویس چوب جهیزیه شامل بخش های زیر می شود:

یکی از پرکاربردترین اجزای سرویس چوب جهیزیه، جاکفشی است. جاکفشی ها معمولا در قسمت ورودی منزل قرار می گیرند و از اولین وسایلی هستند که با ورود به منزل، دیده می شوند. این روزها دیگر تنها از جاکفشی برای قرار دادن کفش استفاده نمی شود. شما می توانید وسایل تزئینی مختلفی را روی آنها قرار دهید و دکوراسیون منزل خود را جذاب تر کنید. امروزه انواع مختلف جاکفشی از قبیل مدل های داشبوردی، کشویی، تک کشویی، ایستاده، پایه دار، نشیمن دار، نشیمن دار متحرک و نیمکتی تولید می شود. با توجه به سلیقه، بودجه و نیاز خود، می توانید یکی از انواع جاکفشی را برای منزل خود تهیه کنید.

– میز و صندلی آشپزخانه

در این متن قصد داریم به طور ویژه به بررسی چهار آیتم مهم سرویس چوب ازجمله میز پاتختی، شلف دیواری ، جاکفشی و کتابخانه پرداخته و سپس یکی از بهترین مراکز خرید جهیزیه و سرویس چوب را معرفی کنیم.

جاکفشی

– سرویس خواب

– مبلمان

– میز پاتختی

میز پاتختی یکی از اجزای مهم سرویس خواب محسوب می شود. قرار دادن یک میز پاتختی کنار تختخواب، تاثیر فوق العاده ای در افزایش جذابیت دکوراسیون اتاق خواب دارد. علاوه بر این، میز پاتختی کاربردهای زیادی هم دارد. وسایلی که به طور مداوم مورد نیاز هستند مانند موبایل، شارژر، ساعت، جواهرات، کتاب، آباژور، پارچ آب و وسایل تزئینی را می توان روی این میز قرار داد. میز پاتختی معمولا ارتفاعی کوتاه و همسان با تختخواب دارد که استفاده از آن را آسان تر می کند. این میز، انواع گوناگونی دارد و با استفاده از مواد مختلفی از قبیل فلز چوب یا ام دی اف ساخته می شود. میزهای ساخته شده از چوب، کمی سنگین هستند و جابجایی آنها دشوار است. میز پاتختی ساخته شده از فلز هم با قرار گرفتن در محیط مرطوب آسیب می بیند. یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت این نوع میز و دیگر اجزای سرویس خواب، ام دی اف است.

بخوانید:  تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در راه مناطق سیل زده مرزن آباد

برای دیدن طرح های مختلفی از شلف های دیواری، میزهای پاتختی، کتابخانه و جاکفشی و خرید جهیزیه و سرویس چوب، می توانید از سایت سیب چوب به ادرس sibchob.ir بازدید کنید. تولیدی سیب چوب در زمینه تولید انواع محصولات چوبی با استفاده از فرآورده های چوبی فعالیت می کند. اگر طرحی را در دیگر سایت ها یا فروشگاه ها دیده اید، اصلا نگران نباشید. سیب چوب طرح مورد نظر شما را همانطور که می خواهید، می سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع محصولات چوبی و قیمت محصولات، می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

انواع کتابخانه و شلف دیواری

اگر اهل مطالعه هستید و کتاب های زیادی دارید، باید حتما یک کتابخانه برای منزل خود تهیه کنید. در قفسه های کتابخانه می توانید علاوه بر کتاب، وسایل تزئینی مختلفی قرار دهید که دکوراسیون منزل شما را زیباتر کند. انواع مختلف کتابخانه در رنگ ها و طرح های مدرن و شیک وجود دارند که می توانید با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه خود، یکی را انتخاب کنید.

– کتابخانه

سرویس چوب یکی از مهم ترین اجزای جهیزیه است. در ادامه به بررسی برخی از لوازم سرویس چوب و معرفی بهترین مرکز خرید جهیزیه و سرویس چوب می پردازیم.

– بوفه چوبی

– میز جلو مبلی و میز عسلی

 

انواع جاکفشی

– جاکفشی

یکی از جدیدترین اجزای دکوراسیون منازل که جایگزینی برای طاقچه های قدیمی محسوب می شود، شلف دیواری است. این شلف ها در استفاده بهینه از فضای منزل، کاربرد خوبی دارند. در شلف دیواری می توانید وسایل تزئینی مختلف، گلدان های کوچک یا حتی کتاب قرار دهید. شلف های دیواری را می توانید در قسمت های مختلف منزل ازجمله آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی و حتی سرویس بهداشتی نصب کرده و لوازم و وسایل مختلفی را در آنها قرار دهید.

بخوانید:  گفت‌وگو با نویسنده‌ای که کتابش نگاهی نو به جنگ دارد/خاطرات یک کهنه سرباز از عملکرد گروهان ویژه

سرویس چوب یکی از مهم ترین بخش های جهیزیه است که تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل دارد. از آنجا که سرویس چوب در مقایسه با دیگر اجزای جهیزیه بیشتر در معرض دید است و مورد توجه قرار می گیرد، خرید آن باید با دقت بیشتری انجام شود. کیفیت، جنس و راحتی سرویس چوب از جمله مهم ترین فاکتورهایی هستند که باید هنگام خرید جهیزیه و سرویس چوب مورد توجه قرار بگیرند. سرویس چوب باید با دیگر بخش های دکوراسیون منزل ازجمله رنگ و طرح دیوار، فرش، پرده، کاغذ دیواری و کفپوش تناسب داشته باشد. این مسئله باعث به وجود آمدن یک هارمونی جذاب بین اجزای دکوراسیون منزل می شود.

میز پاتختی

انواع میز پاتختی