درخشش تیم‌های پایه خستگی یک سال را از تن ما بیرون برد

انتهای پیام/



منبع

وی درخصوص عملکرد این فدراسیون در سال گذشته تصریح کرد: در اوایل سال برای نخستین بار نایب قهرمان آسیا شدیم و در بازی های آسیایی هم با پنالتی ار مدال بازماندیم که چیزی از ارزش های ما کم نمی کند.

رضوانی دار پایان گفت: تیم های پایه در فیلیپین درخشیدند و خستگی از تنمان در رفت. باید تیم های پایه را حمایت کنیم که در سال‌های آینده به کمک شنا ، شیرجه و واترپلو بیایند تا به امید خدا هر سال نسبت به سال قبل نتایج بهتری کسب کنیم.

رییس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو درباره در اختیار دادن استخر به مجموعه خصوصی گفت: استخر وارم آپ آزادی متاسفانه چند سال پیش دیوار کشیده که به مجموعه خصوصی داده شود که به نظر من تصمیم اشتباهی است.

محسن رضوانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا ، در خصوص شرایط استخرها در سراسر کشور اظهار داشت: امیدوارم در شهر یک استخر در اختیار ورزش کشور قرار بگیرد تا به توسعه ورزش و استعدایابی کنیم چون این موضوع برای ورزش پایه ای مثل شنا الزامی است.

وی درباره مشکلات استخر آزادی تصریح کرد: در دهه 80 که خودم هم تمرین میکردم آب استخر سرد بود و درک می کنم که بچه ها چه میگویند. استخر آزادی یک میراث ملی است و نیاز به یک بازسازی اساسی دارد و انشاالله دست به دست هم دهیم این موضوع حل شود.

بخوانید:  افسردگی تابستانی را چگونه درمان کنیم؟