دکوراسیون رستوران ایرانی باید چگونه باشد؟

برای طراحی داخلی، از سبک ژاپنی هم میتوان بهره گرفت. بهره گیری از طرح هندسی در سبک مراکشی زیاد است. دکوراسیون داخلی چینی، با حداقل وسایل انجام می­شود و اسباب و اثاثیه زیاد در این سبک جایگاهی ندارد. شده ، بنابراین، به حداقل رساندن اثرات منفی تخریب از طریق نگه داشتن دیوارهای موجود، انتخاب چوب و آهن به عنوان مواد و مصالحی با پتانسیل بالقوه جهت بازگشت به چرخه و سیکل زندگی، قابلیت سادگی طراحی جزئیات مونتاژ و دِمونتاژ با پتانسیل بالقوه در شاخه های آینده برای جلوگیری از توسل به بودجه و عدم تولید زباله از جمله مسائل بسیار مهم در نظر گرفته شده در طراحی این رستوران طراحی داخلی اشپزخانه رستوران است. اما پیشنهاد میکنیم حداقل یکی از متریالهای انتخابی دارای بافت باشد، مانند آجر و چوب. استفاده از چوب در معماری داخلی به این سبک بسیار متداول محسوب میشود و غالبا سقفهای خانههای ژاپنی چوبی هستند. مبلمان چوبی و مشبک، از ویژگی­های دکوراسیون داخلی در سبک مراکشی محسوب میشود. یکی دیگر از عناصری که در طراحی داخلی به سبک ژاپنی، حائز اهمیت است، تعبیه وان در حمام محسوب میشود. دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی با عناصری از جمله تابلوهای نقاشی، مجسمه، تندیسها و پیکرهها پیوند خورده است.

• از صندلی های رنگی و زیبا استفاده نمایید چون یکی از راه های جلب توجه برای مشتری میز و صندلی یک فست فود و رستوران است و اهمیت خاصی هم در طراحی ایفا می کند و هم در رضایت مشتری . برای مدیریت بهتر هزینه ها از یک حسابدار کمک بگیرید. از آنجایی که سبک ژاپنی به سبک مینیمال بسیار نزدیک است، برای کاهش هزینهها میتوان این دو سبک را ادغام کرد که البته نظر مهندس معمار برای این مسئله شرط است. اولین تفاوت در طراحی رستوران سنتی و مدرنیته را میتوان از طراحی نمای خارجی آنها متوجه شد.

در این سبک نیز مانند سبک روستیک، به نوعی از طبیعت الهام گرفته شده با این تفاوت که در سبک روستیک، طبیعت گرایی با شدت بیشتری است. یکی دیگر از ویژگیهای طراحی به سبک مینیمال، بهره گیری کم از مبلمان است. بهره مندی از نور باید به اندازه و کافی باشد. اولین چیزی که قبل از برنامه ریزی برای طراحی داخلی کافه باید در نظر بگیرید ، ایده شماست. ترکیب دیوار آجری، دیوار بتنی و دکور فست فود با چوب، ایده برای طراحی فست فود به سبک امروزی است. استفاده از اسلب بتنی به دلیل کیفیت و دوام طبیعی، گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی است.

تیم معماران در طراحی این رستوران تلاش نموده اند تا با توجه به ویژگی های فیزیکی کودکان و با استفاده از متریال های متناسب در ترکیب با نور و بافت در فضایی با مساحت کمتر از 1000 متر مربع فضایی جذاب را برای کودکان ایجاد نمایند. سبک ماوریک بیشتر برای آن دسته از افرادی که به مد روز علاقه دارند، مناسب است. سبک طراحی داخلی ماوریک ، یکی از سبک­هایی است که طراح محدودیت چندانی ندارد و به راحتی میتواند خلاقیت خود را در این نوع سبک بروز بدهد. هزینه دکوراسیون کافی شاپ ارزان قیمت کافه با انواع دکوراسیون کافی شاپ کوچک دکوراسیون کافی شاپ سنتی دکوراسیون کلاسیک خلاقیت داخلی کافی شاپ اصول طراحی کافی شاپ نمای بیرونی کافی شاپ نمای داخلی کافی شاپ دکور کافی شاپ کوچک طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافی شاپ مدرن دکوراسیون کافی شاپ مدرن طراحی کافی شاپ مدرن طراحی دکوراسیون داخلی کافی شاپ طراحی کافی شاپ سنتی طراحی داخلی کافه دیزاین داخلی کافی شاپ دکوراسیون داخلی کافی شاپ ایرانی پلان رستوران و کافی شاپ ریز فضاهای کافی شاپ دکوراسیون داخلی کافه معماری کافی شاپ ایده های خلاقانه برای کافی شاپ مدل کافی شاپ فضای داخلی کافی شاپ ضوابط طراحی کافی شاپ مبلمان کافی شاپ طراحی سایت کافی شاپ پرسپکتیو داخلی کافی شاپ طراحی پلان کافی شاپ اسکیس کافی شاپ اصول طراحی داخلی کافی شاپ نمای کافی شاپ تابلو کافی شاپ طرح منو کافی شاپ کانتر کاغذ دیواری تزیین تصاویر ایده برای پرسپکتیو داخلی از کافی شاپ پلان و نما مدیریت نمای خارجی پوستر بار ماکت کافی شاپ بهترین ها ارائه می گردد.

بخوانید:  تنظیم لایحه در دادرسی مالیاتی موسسه آموزش حسابداری رهبر حساب | تکس مپ
به طور کلی، سقف در طراحی به سبک مراکشی باید بلند باشد و در بسیاری از طرحهای مراکشی، از تیر چوبی بهره گرفته میشود. برای این که یک محیط بزرگ به نظر برسد نورهای شدید را به طور متناسب در فضا پخش کنید. سبک ژاپنی را به نوعی میتوان یک سبک مینیمال اما با ویژگیهای خاص خود دانست. طراحی و دکوراسیون فست فود مانند طراحی هر فضای دیگری، بسته به سلیقهی افراد، در سبکهای مختلف امکانپذیر است و از عوامل مهم دیگر برای تعیین سبک دکور فست فود، میتوان به مکان و منطقهای که فست فود در آنجا قرار گرفته، اشاره کرد.

دکوراسیون و معماری هتل برگرفته از معماری مجموعه هتلهای هما با تلفیق فضای نوستالژی همراه با تکنولوژی مدرن است. از آنجایی که سبک ماوریک هیچ قاعده و قانون خاصی ندارد، نتیجه ای که در نهایت حاصل میشود با ریسک بالایی همراه است. به طور کلی، طراحی به سبک ماوریک در ابتدا خیلی عجیب و پیچیده به نظر میرسد ولی واقعیت امر این است که نشان دهنده جسارت طراح میتواند باشد. چیدمان بلوکی، آشپزخانه را مرتب نگه می دارد و اجازه می دهد انواع مختلف غذا به طور همزمان آماده شوند. تازه در کنار منوی غذایی رستوران عمارت، شما می توانید از منوی کافی شاپ و همچنین منوی نوشیدنی ها و قلیان های مختلف استفاده نمایید و حسابی یک شب به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان به ارمغان بیاورید. اگر روزها یا ساعات خاصی از روز را کند دارید ، سعی کنید صدای محیط یک رستوران شلوغ را در فضای باز بازی کنید. اگر قرار باشد طراحی به سبک ژاپنی کامل و بی نقص اجرا شود، مساحت نسبتا زیادی را برای این منظور باید اختصاص داد از همین رو این سبک معماری برای طراحی ویلا گزینه مناسب تری به نظر میرسد.

بخوانید:  دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

میتوانید از تابلوهای متنوع دیواری، آبنماهای دیواری، دیوارکوب، شلف دیواری و نورپردازی مخفی به عنوان ایده برای رستوران ایرانی کمک بگیرید. دکور کافی شاپ مدرن با داشتن رنگ های خنثی و کاملا هماهنگ، محیطی خلوت و دوستانه، نورپردازی سقفی حرفه ای و میز و صندلی های فلزی و آلومینیومی با رنگ روشن متمایز می شوند. پست امروز روی نورپردازی رستوران تمرکز دارد. مهندس معمار در طراحی داخلی به سبک مینیمال، باید بتواند از ویژگیهای ذاتی المانهای معماری، بیشترین بهره را ببرد و در عین حالا تاثیر روانی را به گونه ای در مخاطب ایجاد کند که بیش از پیش بر سادگی تمرکز کند. در این نوع سبک، به جزئیات و تزئینات توجه چندانی نمیشود و بیشترین تمرکز روی سادگی و خلوص گرایی است. سبک مینیمال، برای طراحی ویلا نیز کاربرد دارد ولی به دلیل سادگی بسیار زیاد، مورد توجه همه افراد قرار نمیگیرد. در مرکز ، یک میز مشترک وجود دارد که مناسب برای غذا خوردن هنگام خواندن و یا برای آشنایی با یک نفر است که در کنار شما نشسته است. شاید برایتان جالب باشد اگر بشنوید که یک درخت فیکوس توانسته است فضاهای داخلی این رستوران را به دو نیم تقسیم کند. اگر میخواهید در طراحی معماری داخلی مدرن یا سنتی خانه از رنگ سبز زیاد استفاده کنید، توصیه میشود از این رنگ برای حمام، رنگ در و دیوار اتاق خواب و یا اتاق مطالعه استفاده کنید.

سبک روستیک، باید حس قدیمیبودن و در عین حال کهنگی را القا کند از همین روی استفاده از وسایل قدیمیو زنگ زده میتواند برای این منظور مفید باشد. دیوار و کف در طراحی داخلی به سبک مینیمال، باید بسیار ساده باشند و از هر نوع شلوغی پرهیز کرد چون این سبک قرار است در مخاطب حس آرامش و سادگی را ایجاد کند. سبک روستیک باید به گونه ای طراحی و اجرا شود که گویی محیط داخل، بخشی از محیط بیرون به حساب میآید. وانهایی که برای این سبک از طراحی مورد استفاده قرار می­گیرند، معمولا عمیق و کوچک هستند و دوش به گونه ای در بالای آنها نصب میشود که صدای آب حس آرامش را ایجاد کند.

بخوانید:  ۱۰ مورد از بزرگترین تفاوتهای مرد عنکبوتی در کمیکها و فیلمها
برای مثال در زمان دکوراسیون داخلی، میتوان از رو تختیهای قلاب بافی شده بهره گرفت. طراحی به سبک مراکشی، بسیار پر انرژی است و در آن با بهره گیری از رنگهای گرم، حس بسیار خوبی را به مخاطب میتوان القا کرد. ناهموار بودن سطوح و تا حدودی القای حس خشن، از ویژگیهای طراحی به سبک روستیک محسوب میشود. با مفهوم موجود در ذهن، معماران سعی کردند تا ایده اصلی که Adjitama است را در طراحی فضای داخلی به کار بگیرند و سعی کردند که یک فضای ژاپنی را در این فضا ایجاد کنند. اگر مهندس معمار بخواهد یک فضای کاملا ژاپنی را طراحی کند، باید یک ورودی خاص را نیز در نظر بگیرد. اگر کافه باز هستید، دارچین پیشنهادی فوق العاده است. چینی­ها به راحتی خانه بسیار اهمیت می­دهند از همین روی معمولا در سبک­های چینی از دیوار استفاده نمی­ کنند و اگر قرار باشد تفکیکی بین اتاقها ایجاد شود، از پرده یا پارتیشن چوبی باید کمک گرفت. جنس رویه مبلمان هم معمولا از مخمل باید انتخاب شود. باید رنگ محیط و مبلمان با هم تناسب داشته باشد و از تمهای خلاقانه و نوآورانه برای تزیین محیط استفاده کرد. علاوه بر این، برای پردهها و مبلمان میتوان از رنگهای قرمز، آبی پر رنگ و نارنجی در دکوراسیون داخلی بهره گرفت.

در طراحی داخلی به سبک ژاپنی، مانند طراحی داخلی به سبک روستیک، باید ارتباط منطقی بین فضای داخلی و فضای بیرونی وجود داشته باشد که برای این منظور از درهای شیشه ای بزرگ و بدون حفاظ استفاده میشود. ورودی در خانههای ژاپنی، محلی برای خوش آمد گویی به مهمان و درآوردن کفش است. باید از تابلوهای راهنمای واضح، برای راهنمایی افراد به سمت این مکان استفاده کرد. قدم هفتم در طراحی داخلی رستوران: استفاده و مکان یابی درست و دقیق مبلمان و ابزار می باشد. آخرین مثالی که بررسی می کنیم رستوران Kampachi است که طراحی آن به دست استودیوی Blu Water انجام گرفته است و 40 سال قبل افتتاح شده است که آن با فضای گرم و دلپذیرش رستورانی شیک و جذاب است. در صورت خرابی یا پوسیدگی قطعه، پس از بازبینی و بررسی آن باید اقدام به تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی کنید. در نظر گرفتن فضایی برای مدیتیشن، صرف چای و یوگا، طرح را بیش از پیش به سبک ژاپنی نزدیک میکند به شرط آنکه دکوراسیون داخلی به صورت ساده انجام شود و این فضا فاقد مبلمان و در عوض دارای کوسن باشد. کارفرمایان باید توجه داشته باشند که طراحی داخلی به سبک ژاپنی با وجود ساده بودن، هزینه بالایی را به همراه دارد چون متریالی که برای این منظور به کار میروند، گران قیمت هستند.