راه‌اندازی پنج قرارگاه در گیلان از ابتدای دولت سیزدهم

 

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛  اسدالله عباسی امشب (سه‌شنبه) در جلسه ستاد ساماندهی سواحل گیلان که با حضور دکتر وحیدی وزیر کشور در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با تبریک دهه امامت و ولایت، به تشریح آخرین وضعیت ساماندهی و سالم‌سازی نوار ساحلی گیلان پرداخت و اظهار کرد: ۹ شهرستان گیلان به واسطه برخورداری از نوار ساحلی، ظرفیت‌های بسیار بالایی در این حوزه دارند.





منبع

استاندار گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای آغاز به کار دولت تاکنون پنج قرارگاه در استان گیلان راه اندازی شده، عنوان کرد: قرارگاه های کرونا، پسماند، آب کشاورزی، توجه به وضعیت معیشت مردم و طرح ساماندهی سواحل از جمله این قرارگاه ها هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه مشی دولت سیزدهم، مردم داری و خدمت بی منت به مردم است، تصریح کرد: در راستای اجرای راهبردها و سیاست های دولت مردمی و تحول‌گرای سیزدهم، همه مسئولان و متولیان در استان پای کار هستند.

وی با بیان اینکه در طرح‌های سالم‌سازی سواحل، حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود:  ۳۴ طرح سالم‌سازی در سواحل گیلان تعریف شده که ۲۲ طرح آن از وضعیت مطلوبی برخوردارند و مابقی نیز در حال ارتقاست.

|