عبدی می‌تواند علیپور دوم پرسپولیس شود/ وزن نیمکت فنی سرخ‌پوشان سنگین است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بر این باور است با اضافه شدن یکی دو مهره جدید پازل موفقیت سرخ‌پوشان برای فصل آینده تکمیل می‌شود.

خبرنگار: سمیه قدیری 

انتهای پیام//   





منبع

وی در ادامه با تاکید بر لزوم جذب دو مهاجم گلزن عنوان کرد: امیدوارم هماهنگی های لازم برای اضافه شدن دو عنصر تهاجمی به ترکیب هرچه زودتر انجام شود چرا که بازیکن خارجی برای هماهنگی با تیم از نظر روحی و فنی نیازمند زمان است و امیدوارم زودتر این اتفاق رخ بدهد.

پایان رافت: عبدی می‌تواند علیپور دوم پرسپولیس شود/ وزن نیمکت فنی سرخ‌پوشان سنگین است

پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور دستیار خارجی جدید در کادر فنی سرخ‌ها افزود: یحیی گل محمدی مربی با تجربه ای است و خودش سال ها قبل از دستیاری کار مربیگری را آغاز کرده و حالا به عنوان مرد اول نیمکت فنی پرسپولیس مشغول است. در کنار او حضور افشین پیروانی، کریم باقری و حالا سیدجلال حسینی می تواند وزن و اعتبار کادر فنی را بیش از پیش بالا ببرد. تصمیم بر این است که او می خواهد امسال مربی خارجی جدیدی را به کادر اضافه کند و آرزو می کنم هر اتفاقی رخ می دهد به نفع پرسپولیس باشد. پرسپولیس می تواند پس از یک سال وقفه در قهرمانی دوباره جام ها را درو کرده و بازهم به رکوردهای جالبی دست پیدا کند. 

رافت درباره دو مهاجم فصل قبل پرسپولیس یعنی آل‌کثیر و عبدی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس فصل قبل از عیسی آل کثیر و مهدی عبدی سود می برد که متاسفانه این دو با مشکلاتی روبرو بودند که امیدوارم این مسئله برطرف شود. مصدومیت اخیر برای آل کثیر اتفاق بدی بود و امیدوارم به زودی بتواند به میادین برگردد و برای پرسپولیس بازی کند. در مورد مهدی عبدی هم باید بگویم او چارچوب شناس خوبی است و از هوش خوبی مقابل دروازه برخوردار است ولی یک مقدار از نظر قدرت بدنی و چابکی باید خود را تقویت کند. اگر عبدی روی این مسئله کار و بتواند جنگندگی خود را افزایش دهد و به قول معروف مقابل دروازه دعوا کند می تواند علی علیپور دوم برای پرسپولیس باشد. 

بخوانید:  اسامی ناظران و داوران هفته هشتم لیگ برتر والیبال

|