رقابت در فوق سنگین خیلی سخت‌ است/ برایم مهم است در المپیک روی سکو باشم

عضو تیم ملی وزنه برداری درباره عملکرد خود در مسابقات جهانی و همچنین بازی‌های آسیایی که با مدال همراه بود، گفت: تمام بزرگان جهان در فوق سنگین حضور دارند و همین امر سختی کار را نشان می دهد. برای همین هم باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم تا با افزایش رکورد، سطحی پایاپای با حریفانم داشته باشم.

وی درباره خواسته‌هایشان از وزارت ورزش توضیح داد: توقع ما تنها حمایت شدن از طرف مسئولان است و جز این هم توقع دیگری چه به شکل مادی و چه معنوی نداریم. الان نیازمند به کمک و حمایت بیشتری از سوی وزارت ورزش هستیم و امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و سایر ارگان‌ها یک نتیجه خوب در المپیک بگیریم و باعث خوشحالی دل مردم شویم.

علی داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در مورد برگزاری تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی با همت شهرداری تهران اظهار کرد: مسئولان شهرداری زحمت کشیدند و یک مراسم در خور شان ما ورزشکاران برگزار کردند و برای همین هم از آنها بابت این اتفاق کمال تشکر و قدردانی را دارم. برای نخستین بار بود که شهرداری بدین شکل از مدال آوران تجلیل می کرد هر چند که جزو وظایف آنها نبود اما باز اتفاق خیلی مهمی محسوب می‌شود تا ورزشکاران با دیدن چنین مواردی انگیزه‌های بیشتری پیدا کنند.

داودی درباره شرایط خود پیش از حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: باید تلاشبیشتری داشته باشیم تا این تلاش کمبودهای رکورد را جبران کند. خود من به عنوان یک ورزشکار تمام توانم را می گذارم تا انشاالله بقیه موارد هم حل شود تا با فراغ بال بیشتری راهی رقابت‌ها شویم. برایم خیلی مهم است تا در المپیک پاریس روی سکوی مدال آوری باشم.

بخوانید:  اهانت نشریه فرانسوی به رهبر انقلاب نشانه شکست پروژه اغتشاشات است

انتهای پیام/



منبع