ریاست هیئت های ورزشی مسئولیتی سنگین و از روی علاقمندی است

انتهای پیام



منبع

جواهری بیان کرد: طبیعی است برخی روسای هیئت ها موفق بوده اند و برخی ضعیف عمل کرده اند که در این راست هیئت سوارکاری از جمله رشته هایی است که با حضور آقای درویشی توانسته مسیر رو به رشد و موفقی را طی کند.

معاون ورزش و جوانان استان قزوین یادآورشد: سرپرست هیئت سوارکاری در این مدت کوتاه توانسته اند ظرفیت های بالقوه را بالفعل کنند و پخش مستقیم مسابقات از صدا و سیمای قزوین گام مهمی در ترویج و اعتلای این رشته بوده است.

در این مراسم جواهری معاون اداره ورزش و جوانان استان قزوین اظهارداشت: با محدودیت های مالی که در حوزه ورزش وجود دارد همه کسانی که مسئولیت ریاست و سرپرستی هیئت های ورزشی را می پذیرند کار سختی دارند و با عشق و علاقه و دلسوزی و برای پویایی این رشته ها وارد کار می شوند که باید قدردانشان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از فعالان سوارکاری دوشنبه شب در شهر صنعتی البرز برگزار شد.

جواهری تصریح کرد: با افتخاری بودن ریاست هیئت های ورزشی باید از همه کسانی که با جسارت وارد این مسئولیت می شوند حمایت کنیم تا چالش های ورزش کمتر شود.

در ادامه از ۵۵ نفر از قهرمانان، مربیان، باشگاه داران، مسئولان کمیته های فعال و پیش کسوتان و فعالان هیئت سوارکاری استان تجلیل شد.

در این مراسم که بهزاد درویشی سرپرست هیئت سوارکاری و جمعی از قهرمانان، مربیان، باشگاه داران، مسئولان کمیته های فعال هیئت سوارکاری استان حضور داشتند از ۵۵ نفر از فعالان این رشته تجلیل شد.

بخوانید:  یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد