سرقت ۱۰ میلیارد ریالی یک نظافتچی



سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:‌ به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در محدوده لواسانات، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ ماموران در بررسی اولیه هیچ آثار تخریبی مشاهده نکردند و پیرو تحقیقات انجام شده از اعضای خانواده، مشخص شد که فردی به عنوان نظافتچی در منزل شاکی رفت و آمد داشته است. در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل سکونت نظافتچی مراجعه کرده و موفق شدند قسمتی از طلاهای سرقتی را در داخل منزل این فرد کشف و ضبط کنند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: با انتقال متهم به کلانتری این فرد تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل تحت پوشش نظافتچی اعتراف کرد. همچنین در ادامه با اقدامات فنی و پلیسی مالخر این سارق نیز مورد شناسایی قرار گرفت و در مخفیگاه خود دستگیر شد. اموال مسروقه نیز از مخفیگاه مالخر کشف شد.

ضرونی ادامه داد: بررسی و کشف جرائم احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت و پرونده نیز به همراه متهم و مالخر دستگیر شده روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  حضور تاج و مدیران فدراسیون فوتبال بر سر مزار شهید سردار سلیمانی