سهم 3.65 درصدی آذربایجان شرقی از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای

رشد 27 درصدی اعتبارات هزینه ای در بودجه سال 1401





منبع

وی افزود: مجموع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان با این میزان رشد از یک هزار و 633 میلیارد و 900 میلیون تومان در سال 1400 به رقم دو هزار و 52 میلیارد و 300 میلیون تومان در سال 1401 افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به توزیع اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارائی های سرمایه‌ای در سال 1401 اظهار کرد: این اعتبارات نسبت به سال گذشته در حدود 26 درصد رشد داشته است.

|

سهم 3.65 درصدی آذربایجان شرقی از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در ادامه از رشد 27 درصدی اعتبارات هزینه ای استان در بودجه سال 1401 خبر داد و گفت: اعتبارات هزینه ای کشور هم به همین میزان رشد دارد.

فرشکاران، ایجاد تعادل در توزیع اعتبار هزینه‌ای متناسب با شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی، تامین اعتبار حقوق و مزایای مستمر کارکنان با محاسبه بار مالی اجرای بخشنامه‌های مربوطه، رعایت الزامات و دستورالعمل های ابلاغی و افزایش سرانه های پرسنلی را از جمله سیاست ها و رویکردهای توزیع اعتبارات هزینه‌ای استان در سال 1401 خواند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی همچنین به مواردی مثل رعایت سقف تعداد پرسنل سال 1400 دستگاه های اجرایی به جز مجوز های استخدامی، تامین اعتبار مانده مرخصی بازنشستگان سال‌های 1400 و ماقبل آن و استفاده از ابزارهای تشویقی برای دستگاه های فعال در جذب اعتبارات ملی و تحقق درآمد و اقدام در راستای جز 1 بند ب تبصره 18 اشاره کرد.

بخوانید:  سنگ تمام شیرازی‌ها در روز تشییع شهید مدافع حرم اسکندری
انتهای پیام