سپاهان پیروز دربی اصفهان/ برد و باخت میلیمتری گیتیزنها و سپاهان نوین

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان باشگاههای کشور امروز ( پنجشنبه دهم اسفند ماه ) با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که در طی آن تیم های گیتی‌پسند، نفت و گاز گچساران، پلیمر خلیج فارس خرم آباد و سپاهان اصفهان به پایان رسید. یک بازی هم برگزار نشد و یک بازی به تعویق افتاد.
در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان و در دربی اصفهان تیم سپاهان میزبان تیم پرواز بود که این بازی همان گونه که انتظار می رفت با برتری شاگردان شهداد مرتجی همراه شد.
امین مظفر، محمدرضا امیری، میلاد قلندری، مهران رهنما، بهشاد فاتحی‌زاده، یاسین کبیریان‌جو، محمدحسن خادمی، فرهاد شفیعی، صابر حیدری، محمدرضا صادقی، مهدی تیموری، علی مانیان، امین کاظمی، محمد مهدی بهنام‌نیا و  پارسا دهقانی شاگردان شهداد مرتجی در این دیدار بودند.
طلایی‌پوشان در ۳۰ دقیقه نخست با برتری ۱۷ بر ۹ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نمایش خوب سپاهانی‌ها ادامه داشت و در نهایت این مسابقه با حساب ۳۴ بر۲۱ به سود زردپوشان دیار زاینده‌رود خاتمه یافت.
تیم هندبال سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه مهمان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.
در بازی های امروز گیتی‌پسند که به طبس رفته بود، توانست با یک اختلاف گل بیشتر ۲۲-۲۳ به برتری برسد تا با ۲۰ امتیاز در کورس قهرمانی باقی بماند. 
پلیمر نیز دومین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد و توانست ۳۰-۳۲ فرازبام خائیز دهدشت را از پیش رو بردارد.
نفت و گاز گچساران نیز که به اصفهان رفته بود در دیدار سخت و جذاب توانست میلیمتری و با نتیجه ۱۹-۲۰ مقابل سپاهان نوین به پیروزی برسد تا با دست پر به گچساران بازگردد.
بازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و آلومینیوم اراک نیز به علت عدم حضور نماینده اراک در زمین بازی برگزار نشد و گزارش این مسابقه به کمیته انضباطی رفت.
بازی صنعت مس کرمان و پیکان سبزوار نیز به تعویق افتاد.
نتایج کامل هفته دوازدهم:
سپاهان نوین ۱۹ – نفت و گاز گچساران ۲۰
پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۳۲ – فرازبام خائیز دهدشت ۳۰
زغال‌سنگ طبس ۲۲ – گیتی‌پسند ۲۳
فولاد سپاهان ۳۴ – پرواز هوانیروز ۲۱
هم اکنون صنعت مس با ۲۴، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۲۲، گیتی پسند با ۲۰، فولاد سپاهان با ۱۷، پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد و نفت و گاز گچساران با ۱۶، زغال‌سنگ طبس با ۱۵، پیکان خراسان با ۱۰، سپاهان نوین با ۸، آلومینیوم اراک با ۵، پرواز هوانیروز با ۴ و فرازبام خائیز دهدشت با ۲ در رده‌های اول تا دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ سی و ششم قرار دارند.
هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۶ اسفند برگزار می‌شود.
انتهای پیام 

بخوانید:  خطر از بیخ گوش ستاره سابق کشتی ایران گذشت



منبع