ضرورت همراهی و همکاری بیشتر اصناف برای برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان / پیگیری اختصاص کولرهای ضبط شده توسط سازمان اموال تملیکی به خوزستان

او گفت: همچنین موضوع دیگری که حائز اهمیت است و در این نشست مورد تاکید قرار گرفت موضوع بیمه دام و محصول های کشاورزی بود و بنا شد این موضوع از طریق بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی با جدیت دنبال شود.

ضرورت همراهی و همکاری بیشتر اصناف برای برخورد جدی با محتکران و گرانفروشان / پیگیری اختصاص کولرهای ضبط شده توسط سازمان اموال تملیکی به خوزستان

|





منبع

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گفت: با توجه به درج قیمت تولید بر کالاها با هر گونه گران فروشی و احتکار برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقا رضا فتوحی امروز شنبه 11 تیرماه در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که در محل سالن جلسههای حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه موضوع تامین نهاده های دامی که باید به استان اختصاص یابد؛ با توجه به اینکه این نهاده ها از طریق بندر امام خمینی(ره) وارد کشور می شود، به صورت ویژه پیگیری شد.

فتوحی در پایان بیان کرد: در خصوص کولرهایی که توسط سازمان اموال تملیکی ضبط شده، مکاتبه ای انجام شد که این کولرها با توجه به شرایط آب و هوایی استان به خوزستان اختصاص یابد؛ همچنین در صورت نیاز واردات کولر نیز انجام خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه دیگر دستور کار این نشست نیز نظارت جدی بر بازار و برخورد با اخلالگران، محتکرین و گرانفروشان بود، افزود: با توجه به درج قیمت تولید بر کالاها با هر گونه گران فروشی برخورد خواهد شد. البته همراهی و همکاری همه اصناف در این خصوص لازم است که بتوانیم نظارت بر بازار را جدی تر از گذشته و در راستای تامین رفاه و آسایش مردم داشته باشیم.

بخوانید:  خسارت ۵۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به راه‌های ایلام