عمل به سیره علوی در میدان ورزش موردتوجه باشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه تقویت روحیه پهلوانی ورزشکاران با بهره‌گیری از ظرفیت آموزه‌های دینی و مذهبی در دستور کار است، گفت: خوشبختانه استان همدان به لحاظ دارابودن زیرساخت‌های ورزشی دارای جایگاه خوبی است اما تلاش می‌کنیم همدان را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

انتهای پیام



منبع

آیت‌الله شعبانی موثقی با بیان اینکه به محدودیت‌های مالی و اعتباری و همچنین مشکلات کشور و حوزه ورزش نیز آگاه هستیم، گفت: دولت موظف است در زمینه حمایت از ورزش تلاش کند و بودجه‌هایی که برای آسیب‌های اجتماعی اختصاص داده می‌شود را با تزریق به ورزش و جوانان در مسیر درست هزینه کنند.

WhatsApp Image 2022-07-24 at 2.08.07 PM

وی با تأکید بر اینکه توسعه همه‌جانبه ورزش استان باید با تلاش و وفاق جمعی صورت بگیرد؛ گفت: آنچه به‌صورت عمومی مورد مطالبه جامعه ورزش و جوانان استان همدان است عدالت در توسعه منابع، امکانات و زیرساخت‌های ورزشی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، خاطرنشان کرد: امروز در حاشیه شهر  و مناطق روستایی استان همدان استعدادهای درخشانی حضور دارند که نیازمند استعدادیابی و هدایت در مسیر درست هستند تا بتواند برای کشور افتخارآفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، «آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی» در جمع جامعه ورزش و جوانان استان همدان که با حضور مدیرکل، معاونین و جمعی از رؤسای هیئت‌های ورزشی استان همدان و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد با بیان اینکه با جامعه ورزش و جوانان استان همدان آشنا هستم، اظهار کرد: یکی از موارد مهم که جامعه ورزش و جوانان باید موردتوجه قرار دهند عمل به سیره اهل‌بیت (ع) خصوصاً مولا علی (ع) در میادین ورزشی است.

بخوانید:  اربعین عاشقان جامانده

WhatsApp Image 2022-07-24 at 2.08.07 PM (1)

حسین بحیرایی

در ادامه نیز «علی حقیقی» با بیان اینکه تا آنجا که در توان باشد در راستای اجرای توصیه‌های حضرتعالی تلاش خواهیم کرد؛ گفت: خوشبختانه سابقه ورزشی استان همدان درخشان بوده و همچنان که استان همدان در بسیاری از رشته‌های ورزشی صاحب جایگاه خوبی در کشور است.

ترویج روحیه و منش پهلوانی در دستور کار ورزش استان همدان است

امام‌جمعه همدان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه مسائل فرهنگی و مذهبی در ورزشی در سنوات قبل و ناقص ماندن بخشی از آن در اجرا گفت: آداب اجتماعی، فرهنگی و مذهبی باید در کنار ورزشی موردتوجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ها و امکانات فرهنگی ورزشی دولتی که در استان وجود دارد متعلق به مردم است لذا از دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم تا جایی که امکان دارد این اماکن را با حداقل هزینه دریافتی در اختیار مردم قرار دهند.

وی با اشاره به فعالیت ملی‌پوشان و مدال‌آوران ارزشمند استان همدان در رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: امروز باتوجه‌به همت بلند ورزشکاران، ورزش استان همدان در مسابقات مختلف ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه روزمرگی یکی از آفات برخی مدیران و ادارات است، گفت: یکی از راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی توسعه ورزش و برنامه‌های فرهنگی است که باید همه دستگاه و نهادهای متولی در این زمینه تلاش جدی تری داشته باشند.