عیار تیم‌ها بعد از ۴-۵ هفته مشخص می‌شود/ با جذب مهاجم دغدغه پرسپولیس به پایان می‌رسد

شیری در خصوص دفاع چپ پرسپولیس و شرایط حاکم در این منطقه از خط دفاعی سرخ‌ها به خبرنگار برنا گفت: به نظر من پرسپولیس با حضور بازیکن باتجربه ای مانند وحید امیری در این منطقه دغدغه ندارد. با بازگشت وحید به میادین او می تواند شرایط خوب گذشته را در سمت چپ خط دفاعی تکرار کند. در  حال حاضر خبرهای خوبی درباره بازگشت امیری به گوش می رسد و امیدوارم او و یکی دو بازیکنی که در فصل جدید قرار است در سمت چپ خط دفاعی به بازی گرفته شوند در این زمینه موفق عمل کنند.

عیار تیم‌ها بعد از 4-5 هفته مشخص می‌شود/ با جذب مهاجم دغدغه پرسپولیس به پایان می‌رسد

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مدعیان قهرمانی در این فصل خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان مناسبی برای شناسایی تیم های مدعی نیست و به نظر می رسد که حداقل چهار تا پنج هفته زمان لازم است تا چهره مدعیان اصلی شناسایی شده و عیار تیم ها مدعی برای ادامه رقابت در زمینه کسب عنوان قهرمانی مشخص شود. با این وجود من فکر می کنم به جز پرسپولیس، سپاهان و فولاد را هم می‌توان جزو مدعیان اصلی قهرمانی در فصل جاری قلمداد کرد.

|





منبع

مجتبی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ بیست و دوم اظهار داشت: شروع پرقدرت پرسپولیس می تواند جای پای این تیم را در جمع مدعیان قهرمانی این فصل محکم کند.

مجتبی شیری در گفت‌وگو با برنا