فوتبال با تماشاگران زیبا است/ قهرمانی؟ دور از دسترس نیست!

آیا تراکتور می تواند به قهرمانی در لیگ برسد؟ پاسخ هافبک سرخ پوشان تبریزی این‌گونه بود: توانسته‌ایم روند خوبی داشته باشیم و سعی داریم آن را ادامه دهیم. بردهای متوالی به ما کمک کرده تا در جدول به جمع ۴ تیم اول برسیم. در ابتدای لیگ امتیازات زیادی از دست دادیم که ما را از صدرنشینی دور کرد. حالا اما می‌توانم بگویم قهرمانی دور از دسترس نیست. سعی می‌کنیم در بازی‌های خودمان برنده شویم و منتظر لغزش رقبا بمانیم. همدلی بازیکنان و کادر فنی یکی از رموز موفقیت ما است و با اتکا به آن به قهرمانی نگاه می‌کنیم.

مهدی کیانی، بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره بازی هفته گذشته تراکتور مقابل هوادار اظهار داشت: بازی سختی بود و می‌دانستیم در چنین هوایی کار آسانی نخواهیم داشت. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم برنده شویم اما همان‌طور که گفتم، بازی سختی بود و از ابتدا هم می‌دانستیم کار مشکلی در پیش داریم.

وی ادامه داد: امیدوارم هواداران در تمام بازی‌ها به ورزشگاه بیایند. فوتبال با حضور تماشاگران زیبا است. در تبریز اسلحه ما هواداران هستند و در دیگر شهرها می‌توانیم با حضور آن‌ها انگیزه و انرژی کافی برای موفقیت را داشته باشیم.

مهدی کیانی نظرات خود را درباره شرایط فعلی تراکتور و بازی های پیش رو بیان کرد.

کیانی درباره بازی مقابل آلومینیوم گفت: ما دیدار آسانی نداریم و همه تیم‌ها برای درخشش مقابل تراکتور انگیزه دارند و با تمام توان به زمین می‌آیند. آلومینیوم در لیگ برتر وضعیت خوبی دارد و نمی‌‌توانیم آن‌ها را دست کم بگیریم. امیدواریم در این بازی هم مثل بازی‌های اخیر بتوانیم موفق شویم و ۳ امتیاز را کسب کنیم. امتیازی که می‌تواند بازهم در راه رسیدن به جمع ۳ تیم برتر به ما کمک کند.

بخوانید:  ۹۰ هزار ملاقات مردمی مسئولان قضایی گلستان در سال ۱۴۰۲

وی افزود: هوادار تیم باکیفیتی است و در زمین این مساله را مشاهده کردیم. بچه‌های ما اما با تمام وجود بازی کردند و تلاش آن‌ها منجر شد به برتری در این بازی سخت. این برد اهمیت بسیاری را داشت بابت کسب این ۳ امتیاز بسیار خوشحالم.



کیانی با اشاره به مصدومان گفت: همان‌طور که گفتم همه بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند و نفرات جایگزین هم کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و امیدوارم مصدومان سلامتی خود را هم بازیابند و به بازی‌های بعد برسند و سرمربی دستش برای انتخاب بازیکن باز باشد.





منبع

انتهای پیام//






|

مهدی کیانی: فوتبال با تماشاگران زیبا است/ قهرمانی؟ دور از دسترس نیست!