لغو پروازهای عتبات از سمت ما نبود/ مسافران برای دریافت 30 درصد هزینه بلیط به دفاتر آتا مراجعه کند

در پی انتقاداتی که از سوی مخاطبان خبرگزاری برنا علیه شرکت هواپیمایی آتا به این خبرگزاری ارسال شد، خبرنگار برنا برای روشن شدن علت این مشکلات با صادق شمسایی روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا به گفت‌وگو پرداخت. 
a5ef24c8-7eed-4270-b415-c26acbdf4d3f
صادق شمسایی روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در واکنش به سوال خبرنگار برنا در مورد احضار مدیرعامل آتا به دادسرا و در مورد چگونگی پرداخت جریمه‌ها به مسافران گفت: احضار مدیر عامل آتا به دادسرا به این علت بود تا دادستانی در جریانات اخیر قرار بگیرد و به شکایت زائرین  رسیدگی کند.

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد





منبع

وی درباره پرداخت جریمه به مسافرانی که به خاطر تأخیر یا لغو پرواز دچار مشکل شده بودند نیز گفت: در مورد پرداخت جریمه‌ها ما برای دلجویی از مسافرین هدیه‌ای کوچیک در نظر گرفتیم که یک بلیط یک‌طرفه به مشهد است و همچنین بازگشت 30 درصد از مبلغ بلیط خریداری شده که به هر علتی کنسل و یا به تاخیر طولانی منجر شد.

مسئول روابط عمومی آتا در مورد لغو یک‌باره برخی پروازهای این شرکت گفت: پروازهای شرکت هواپیمایی آتا لغو نشد اما با تاخیر 12 ساعته انجام شد و ما از این بابت متاسف هستیم ولی بحث لغو 100 درصدی پرواز به شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین‌ها برنمی‌گردد بلکه بعضی اوقات کشور عراق مجوز پرواز را به هر دلیلی لغو ‌می‌کند و بیشتر پرواز‌های آتا به نجف چارتری است و چارتر کننده پرواز را لغو می‌کند اما از جانب شرکت هواپیمایی آتا تا به امروز پروازی کنسل نشده است.

بخوانید:  بیش از ۷۳ درصد داوطلبان انتخابات مجلس تایید شدند
آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان