ماجرای بایدن و کوکائین کشف شده در کاخ سفید!

با این وجود، ژان پی یر روز گذشته با انتقاد از یک خبرنگار، این ادعا را که کوکائین متعلق به یکی از اعضای خانواده بایدن است، رد کرد و گفت که آنها در آن روز در کاخ سفید حضور نداشتند.

ژان پی یر سپس با عصبانیت دفترچه خود را از روی تریبون پرت کرد.

مواد مخدر غیرقانونی عصر روز یکشنبه توسط یکی از اعضای سرویس مخفی در نزدیکی ورودی ضلع غربی کاخ سفید کشف شد که سوالاتی را در میان خبرنگاران در مورد فرد مسئول آوردن این مواد به کاخ سفید بود، ایجاد کرد.

سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه به وقت محلی درباره کشف کوکائین در ضلع غربی کاخ سفید گفت: رئیس جمهور آمریکا و خانواده او هنگامی که این ماده کشف شد، در کاخ سفید حضور نداشتند.

به گفته منبعی که با فاکس نیوز دیجیتال گفت‌وگو کرد، سرویس مخفی آمریکا هنوز هیچ مظنونی را در تحقیقات مربوط به کوکائین شناسایی نکرده است. احتمال یافتن مقصر همچنان نامشخص است.

کارین ژان پی یر افزود: محلی که این مواد کشف شده است، افراد زیادی در آن رفت و آمد می کنند. ما اطمینان داریم سرویس مخفی این مساله را حل خواهد کرد.



منبع

سخنگوی کاخ سفید گفت: آنها جمعه، شنبه، یکشنبه و حتی دوشنبه اینجا نبودند. سه شنبه به کاخ سفید بازگشتند. بنابراین پرسیدن این سوال در واقع فوق العاده غیرمسوولانه است. من توضیح بیشتری نمی دهم.

بخوانید:  قیمت پراید به 350 میلیون تومان رسید / باز هم پای دلار درمیان است؟