ما شمس آذریم و برای پیروزی به مصاف تراکتور می رویم

وی بیان کرد: به هر حال تیم تراکتور هم می خواهد خود را به جایگاههای بالاتری در لیگ برساند و برد در بازی فردا برایش اهمیت مضاعف دارد و بدون تردید بازی بسیار سخت و نفس گیری خواهیم داشت.

وی افزود: یک بازی عقب افتاده در جام حذفی داشتیم و به تیم ما اسیب زد و تیم هایی مانند شمس آذر که پشتوانه مالی خوبی ندارند و از نظر زیرساخت و جذب بازیکنان شاخص در تنکنا قرار دارند با اتفاقات لیگ دچار اسیب بیشتری می شوند ولی انگیزه بازیکنان تیم بسیار بالاست و تلاش کرده ایم جایگاه خوبی را کسب کنیم و در ادامه لیگ با آرامش بازی ها را ادامه دهیم.

ما شمس آذریم/ برای پیروزی به میدان می رویم

وی بیان کرد: با همه داشته های تیم تراکتور و بازی سخت و سنگینی که در برابر این تیم داریم اما باید اذعان کرد« ما هم تیم شمس آذریم» و رقابت مهیجی را رقم خوایهم زد و با یک بازی کیفی امیدواریم پیروز میدان باشیم.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه سه بر دو به سود یشمی پوشان شمس آذر قزوین به پایان رسید. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سعید دقیقی شنبه شب در نشست خبری پیش از بازی مهم و حساس با تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در یک سال گذشته با کمک رسانه های گروهی استان فصل خوبی را برای شمس آذر پشت سرگذاشتیم و همراهی شما و هواداران به موفقیت های تیم کمک کرد.

شمس آذر قزوین درحال حاضر با ۲۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

بخوانید:  گردهمایی فاتحان خرمشهر

سرمربی جوان تیم شمس آذر در ادامه اظهازرداشت: اعتقاد داریم پیروزی های شمس آذر و راهیابی به لیگ و نتایجی که بدست آورده توانسته یک خاطرات خوبی را رقم زده و با این اتافاقات شاهد سال ورزشی کم سابقه  و پر افتخاری در استان قزوین هستیم و امیدواریم در آخرین بازی سال بتوانیم با دست پر از زمین خارج شویم و هواداران را خوشحال کنیم.

در این رابطه مدیران باشگاه شمس آذر برای حمایت از تیم خود، همانند دیدار با آلومینیوم تماشای دیدار مقابل تراکتور را رایگان اعلام کردند تا در آخرین دیدار سال هواداران بیشتری برای حمایت در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

دقیقی افزود: حضور تماشاگران می تواند هر گونه کمبود و نقصانی را پر کند و ما را در پیروزی در برابر تراکتور به انگیزه مضاعف برساند لذا درخواست می کنم هواداران فردا در ورزشگاه حضور یافته و تیم استان خودشان را تشویق کنند.

هواداران تیم شمس آذر را تنها نگذارند

دقیقی اظهارداشت: به هرحال بازیهای فشرده ای را سپری کرده ایم و درگیری ریکاوری بازیکنان هستیم اما تا ساعت آخر با کادر پزشکی تلاش می کنیم همه بازیکنان به بازی برسند و همه کمک خواهند کرد تا بازی خوبی ارائه شود.

دقیقی بیان کرد: بازی فردا نقطه پایانی برای بازی های امسال است و تلاش خواهیم کرد بازی خوب و با کیفیتی را ارائه دهیم تا تماشاگران هم لذت ببرند.

سال ورزشی خوبی را سپری کردیم

سرمربی تیم شمس آذر در ادامه اظهارداشت: بدون تردید هواداران مانند یار دوازدهم ما هستند و اگر هوادار به ورزشگار بیاید مئوجب ایجاد انگیزه بسیار بالایی در بازیکنان خواهد شد و این کار موجب روحیه بهتر تیم می شود و از آنجا که بازی هم در زمان خوبی در بعد از افطار است بسیار امیدواریم استادیوم سردار آزادگان مملو از جمعیت هواد اران شود تا پیروزی را هدیه تماشاگران کنیم.

بخوانید:  ظرفیت معادن کوچک در تولید و اشتغال

دقیقی در خصوص ادامه مسیر هم گفت: چون فصل نقل و انتقالات سپری شده با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد و در ادامه مسیر با برنامه ریزی مسئولان استان و حمایت های مالی بخش خصوصی امیدواریم سال اینده شرایط بهتری را تجربه کنیم.

سرمربی تیم شمس آذر اضافه کرد: در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر با جایگاه خوبی که داریمبا خیال راحت بازی می کنیم هرچند توقع مردم از تیم بال رفته اما همه باید تلاش کنیم تا جایگاه شمس آذر همچنان در رده های بالای جدول حفظ شود.

سرمربی تیم شمس آذر یادآورشد: بازی فردا با تراکتور خیلی سخت و نفس گیر خواهد بود چون این تیم بازیکنان و مربی خوبی دارد  اما تیم ما هم با بازیکنان لایق و شایسته خود در کنار مردم عزیز استان به کسب سه امتیاز بازی بسیار امیدواریم.

دقیقی افزود: رحمانی جعفری که از ما جدا شد و به تراکتور رفته از بازیکنان با شخصیتی است که مراحل ترقی را طی می کند و جوان با لیاقتی است و تیم حریف با داشتن مطهری و غبدی و بازیکن خارجی که جذب کرده از نیم فصل اول بهتر شده و ما در بازی فردا امیدواریم بازی رفت را تکرار کنیم.

وی افزود: در سال 1402 اتفاقات تلخ و شیرینی زیادی را شاهد بودیم و صعود مقتدرانه تیم شمس آذر، کسر امتیاز در آغاز فصل، پیروزی در برابر تیم های بزرگ و حضور پرشور هواداران برای ادامه مسیر و ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم استان از جمله حوادث ورزشی استان قزوین بود.

بخوانید:  مدیر جوان، علمی و باسابقه عملیاتى؛ سکاندار سازمان آتش‌نشانی شیراز

تراکتور با یک بازی کمتر، 5 امتیاز با تیم پرسپولیس رتبه دومی جدول فاصله دارد و می خواهد چراغ خاموش خودش را به بالانشین ها نزدیک کند.



منبع

تیمهای فوتبال شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز در چارچوب رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه ۲۷ اسفند در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم می روند.