مردم با مشارکت گسترده در انتخابات توطئه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارند

 

انتهای پیام 



منبع

 

وی ادامه داد: در چارچوب ارتباطات گسترده مسئولان با مردم در قم، مدیران دستگاه‌های اجرایی به نمایندگی از استاندار در مساجد مناطق مختلف استان حضور پیدا می‌کنند و با داشتن اختیارات کامل تصمیم‌های لازم را برای حل مشکل‌های مردم اتخاذ خواهند کرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عده‌ای می‌خواهند وانمود کنند فعالیت‌ها از جمله دیدارهای مردمی تا انتخابات است، درحالی که این‌طور نیست و بنده تا هر زمانی که در خدمت مردم قم باشم بدون خستگی این برنامه‌ها را دنبال خواهم کرد.

آقامیری گفت: من بر اساس تاکیدهای رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم را محور برنامه‌های خود در استان قرار داده‌ ام و تلاش می‌کنم با کار جهادی و همراهی مدیران توانمند، حل مسائل و مشکل‌های آنان را دنبال کنم.

 

 

 

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌های استان برای دعوت عمومی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود و در این زمینه هیچ‌گونه کوتاهی از سوی مسئولان و متولیان امر، قابل پذیرش نیست.

 

 

وی افزود: در همین رابطه امروز در ادامه سفر به مناطق مختلف استان، مسائل و مشکل‌های بخش قاهان مورد توجه قرار گرفت و بیش از یکهزار میلیارد ریال برای این منظور اختصاص یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عملکرد بانک‌های خصوصی در استان قم نیز انتقاد کرد و گفت:‌ در این خصوص اعلام کردیم و اخطار دادیم، بانک‌هایی که نخواهند مصوبه‌های بانک مرکزی را در قم اجرا کنند،‌ شعبه‌های آنها در استان تعطیل خواهد شد.

بخوانید:  وضعیت راه‌ها در استان کرمان نامناسب است / ناوگان حمل و نقل باید نوسازی شود

آقامیری ادامه داد: در همین رابطه فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور در قم رو به گسترش بوده و اعتبارات ویژه‌ای برای اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون برگزاری اردوهای راهیان نور اختصاص می‌یابد.

این مسئول با اشاره به جدیت دولت سیزدهم در مبارزه با فساد، بیان داشت: فساد و تبعیض توسط هیچ دستگاهی در استان قم برای ما قابل پذیرش نیست و با هرگونه خطایی که در این رابطه صورت گیرد، به شدت برخورد می‌کنیم.

 

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به این که اعتقاد ما این است که همه قم حرم است و بنابراین باید سیما و منظر شهر ما مذهبی باشد، افزود: نمادهای شهر باید مذهبی باشد و در آن به موضوع جهاد و شهادت توجه ویژه‌ای شود.

 

 

استاندار قم تاکید کرد: رضایتمندی مردم از جمله مهمترین ملاک‌های ارزیابی مدیران استان است و در این خصوص مدیران دستگاه‌های اجرایی در قم مکلف به برگزاری منظم و مستمر دیدارهای مردمی در طول هفته شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سید محمد آقامیری در جلسه با احزاب و گروه‌های سیاسی استان در سالن امام جواد(ع) استانداری، بیان داشت: همه واقف هستند که باید انتخابات باشکوه داشته باشیم و این موضوع در قم که خاستگاه انقلاب اسلامی است و دشمن بر روی آن سرمایه گذاری می‌کند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.