مردم همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

وی گفت: ایجاد اشتغال از دیگر موضوعات مهم ما در فردیس بود که تا کنون بیش از 4 هزار شغل ایجاد کردیم همچنین تکمیل بیمارستان دولتی که تا چند روز آینده افتتاح می شود.

کاشفی خاطرنشان کرد: در این یازده ماهی که در فردیس افتخار خدمتگزاری به مردم را داشتم ابتدا مسائل را الویت بندی کردیم که مهمترین آن انتزاع شهرستان است.

فرماندار فردیس با اعتقاد بر اینکه امروز در بین ما اختلاف نظر هست ولی اختلاف عقیده نیست افزود: مردم همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و هر جا و هر زمان نیاز به حضور آنها بود خود را به صحنه رساندند.

کاشفی متذکر شد: ما برای خدمتگزاری به موقع، پیگیری و حل مشکلات مردم تلاش می کنیم و مردم خوب شهرستان فردیس بدانند که برای پیشرفت و توسعه ی این شهرستان تمام توان خود را بکار می گیریم.

وی بیان کرد: ۴۴ سال از انقلاب مردم برای داشتن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ایران گذشته، ریشه‌های این انقلاب، آرمان‌ها و اصول ما تغییر ناپذیر است.


فرماندار فردیس گفت: مردم همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و هر جا و هر زمان نیاز به حضور آنها بود خود را به صحنه رساندند.


آیا این خبر مفید بود؟


انتهای پیام

فرماندار با اشاره به حمایت از بخش خصوصی در افزایش سرانه درمانی تصریح کرد: غیر از بیمارستان شهید سلیمانی بیمارستان به آفرین نیز در حال تکمیل است.





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از استان، خداداد کاشفی ظهر شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت:  امسال بر خلاف تصورات دشمنان، پرشورتر و باشکوه‌تر مردم ما در فردیس شرکت کردند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

مردم همیشه پای آرمان های انقلاب ایستاده اند