مسئولین برای حل مشکلات مردم به شعار سال توجه کنند



به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت‌الاسلام رضا جوکار در خطبه‌های پیش از نماز عبادی و سیاسی جمعه اظهار داشت: انتخاب دوازدهم فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی توسط امام راحل که با آرای بالای ۹۸ درصد مردم به این نظام همراه بود، نشان از نقش موثر و راهبردی مردم در صحنه‌های مختلف است. 

وی افزود: رهبری نیز با نگاه عمیق و راهبردی به نقش مردم در اداره امور کشور و سرنوشت ملت در سایه حکمرانی مردمی امسال را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب نمودند، البته که وظیفه اصلی بر عهده مسوولین است تا با رفع موانع و مشکلات، زمینه را برای جهش تولید فراهم کنند.

امام‌ جمعه شهرستان پاکدشت بر اصلاح و حذف مقررات دست و پاگیر تاکید کرد و افزود: لازم است مقرارت دست و پاگیر از سطح کشور جمع و یا اصلاح شود و مستلزم این است نمایندگان مجلس در فصل جدید، برنامه‌ریزی هدفمندی برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات مردم داشته باشند.

جوکار ادامه داد: برای تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان باید جلوی واردات بی‌رویه، رانت‌ها، فساد مالی و قاچاق که سم مهلک برای اقتصاد کشور است گرفته شود و همچنین معافیت‌های مالیاتی برای تولیدکنندگان، صنعتگران و بازاریان که مجاهدان اقتصادی در صف اول هستند اعمال شود.

وی با اشاره به مشکلات مسکن در سطح کشور افزود: باید با فراهم کردن زیرساخت‌ها و دادن مجوز به مردم، مسکن را مردمی سازی کنند و امیدواریم دولت و مسوولان در سال جهش تولید با مشارکت مردم، این مهم را با مشارکت و نقش خود مردم انجام دهند.

بخوانید:  گل اول ایران به قطر توسط سردار آزمون+فیلم

خطیب جمعه شهرستان پاکدشت با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم‌ مظلوم غزه عنوان کرد:  روز قدس امسال در فضایی متفاوت و آکنده از ظلم بی‌حد رژیم کودک کش صهیونیستی که حاکی از جنایت و وحشی‌گری آنهاست که هیچ ترحمی به بشیریت نداشته و این وضعیت حقوق بشر از نگاه رژیم ضدبشر صهیونیستی است، برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه مسلمانان و آزادی‌خواهان روز قدس امسال برای تجلیل از مقاومت و ایستادگی مردم غزه می‌آییم و این ایستادگی همان درس بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که از استقامت نبوی، مقاومت علوی و حماسه حسینی آموخته ایم.

انتهای پیام/



منبع