مسابقات لیگ بدمینتون به تیم ملی آسیب زده است/ فکر نکنم در المپیک پاریس نماینده داشته باشیم

سیمین مهدوی، سرمربی تیم‌ ملی بدمینتون زنان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص کیفیت سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی جام فجر اظهار داشت: سطح مسابقات بسیار بالا بود، نسبت به دو سه دوره گذشته تیم‌های بهتری شرکت کرده بودند. بازیکن‌های رنکینگ داری حضور داشتند ما حتی هشت بازیکن زیر 100 فقط در بخش بانوان داشتیم که نشان می‌دهد اعتبار این مسابقات در جهان بالا رفته که به این صورت سال به سال استقبال بالا می‌رود.

سرمربی تیم ملی در خصوص تصمیم ثریا آقایی برای ادامه فعالیت در تیم ملی بدمینتون گفت: آقایی بعد از المپیک 2020 توکیو زانوی خود را جراحی کرد و فعلا تصمیم نهایی را نگرفته ولی با توجه به دوری او از رویدادها قطعا برنامه خاصی برای المپیک 2024 نخواهد داشت.

سرمربی تیم ‌ملی بدمینتون زنان کشورمان گفت: بعید است در المپیک 2024 پاریس نماینده‌ای داشته باشیم.


آیا این خبر مفید بود؟

وی در ادامه با اشاره عملکرد ملی‌پوشان در این رویداد گفت: بچه‌های ما تلاش خوبی داشتند ولی با توجه به تمریناتی که داشتیم و بیشتر بازیکن‌ها درگیر بازیهای لیگ بودند و به اردوهای تیم ‌ملی دیر ملحق شدند نتوانستند آن آمادگی لازم را داشته باشند. کلا 10 روز در اردو بودیم که واقعا برای حضور در چنین رویداد سطح بالایی زمان کمی است. بچه ها تلاش کردند اما من از نتیجه راضی نیستم و البته بیشتر از وضع موجود راضی نیستم. به تیم ملی باید زمان بیشتری جهت آماده سازی اختصاص داده شود که متاسفانه برای این مسابقات این اتفاق رخ نداد.

بخوانید:  نشست وزرای خارجه کشورهای عضو روند آستانه به میزبانی ترکیه


مهدوی در خصوص شانس حضور در المپیک پاریس بیان کرد: فعلا بازیهای آسیایی را داریم که در اولویت است ولی برای این رویداد هم فعلا حضورمان تایید نشده است. برای المپیک پاریس خیلی بعید به نظر می رسد که این دوره نماینده داشته باشیم چون باید بازیکنها رنکشان را ارتقا بدهند. این امر هم نیازمند حضور در مسابقات زیادی که کار آسانی از نظر اقتصادی نیست.

مهدوی تاکید کرد: بسیاری از بازیکنهای ما در جریان مسابقات لیگ آمادگی خود را از دست می دهند این هم به این دلیل است که مربی بالای سر بازیکن نیست و یا تمرینات خوبی ندارند. امیدوارم این روند در آینده بهتر شود چرا که بدون تردید روی تیم ملی هم اثرات منفی آن را شاهد هستیم.

انتهای پیام//





منبع

سیمین مهدوی: مسابقات لیگ بدمینتون به تیم ملی آسیب زده است/ فکر نکنم در المپیک پاریس نماینده داشته باشیم