معرفی کیف پول‌های کاردانو

کاردانو پلتفرمی برپایهٔ بلاکچین است که یکی از شبکه‌های ارائه‌دهندهٔ قراردادهای هوشمند غیرمتمرکز است. توکن آن تحت عنوان ادا (Ada)، امروزه یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار کریپتوکارنسی است. این محبوبیت در سال‌های اخیر سبب افزایش قیمت لحظه ای کاردانو شده‌است. شایان ذکر است که ارز کاردانو توسط شبکهٔ کاردانو پشتیبانی می‌شود. شاید جالب باشد که بدانید این شبکه به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین رقبای شبکهٔ اتریوم شناخته می‌شود. از پلتفرم کاردانو در موارد دیگری مانند پردازش نرم‌افزارهای مالی مختلف، برنامه‌های پیچیده و انواع سیستم بانکی نیز استفاده می‌شود، بنابراین کیف پول اختصاصی برای آن تعریف شده‌است.

کیف پول رسمی ارز کاردانو، ددالوس (Deadalus) نام دارد که نوعی والت منبع باز است و شما را به‌طور مستقیم به بلاکچین کاردانو وصل می‌کند. ازآنجایی‌که این کیف پول امکاناتی برای ذخیرهٔ ارزهای دیجیتال دارد، یک انتخاب عالی برای تریدرهای حرفه‌ای است. شایان ذکر است که این کیف پول تنها بر روی کامپیوترهای شخصی با سیستم‌عامل‌های لینوکس، مک و ویندوز قابل نصب است و هیچ نسخهٔ موبایلی از آن ارائه نشده‌است.  مهم‌ترین ویژگی این کیف پول، امنیت آن است. درواقع کنترل تمام کلیدهای خصوصی، بدون واسطه در اختیار خود فرد قرار می‌گیرد. از ایراداتی که به این کیف پول وارد شده‌است، این است که از ارزهای دیجیتالی به‌صورت محدود پشتیبانی می‌کند. در همین راستا، توسعه‌دهندگان این کیف پول قصد دارند که این ایراد را برطرف کرده و از ارزهای بیشتری در کیف کاردانو پشتیبانی کنند.

مطلب پیشنهادی : ظهور استیبل کوین الگوریتمی کاردانو: آیا حادثه لونا تکرار خواهد شد ؟

 

معرفی بهترین کیف پول های کاردانو

کاردانو با نماد اختصاری «ADA» یکی از محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال بازار در طی چند سال گذشته است. از آنجایی که قیمت ADA در طی این سال‌ها رو به پیشرفت بوده‌است، بنابراین مهم است که از یک کیف پول کاردانو معتبر استفاده کنید. امنیت، پشتیبانی دائمی و حرفه‌ای، رابط کاربری ساده و قابلیت بک‌آپ‌گیری، از مهم‌ترین نکاتی است که در انتخاب کیف پول باید در نظر داشته باشید. با ما همراه باشید تا با بهترین کیف پول‌های ADA آشنا شوید:

بخوانید:  وعده خداوند در قرآن درباره ظهور امام زمان (عج) چیست؟

کیف پول کاردانو چیست؟

ویژگی‌های برتر یک کیف پول کاردانو

مهم‌ترین ویژگی‌ای که در کیف پول های کاردانو باید به‌دنبال آن بگردید، بحث امنیت آن کیف پول است. بهتر است که کیف پول را ازنظر سرد و گرم بودن، قابلیت چند امضایی و احراز هویت دوعاملی بررسی کنید تا درنهایت بهترین تصمیم را بگیرید، چراکه با افزایش قیمت ADA، دارایی‌های شما نیز افزایش پیدا می‌کند و در صورت عدم امنیت، به خطر می‌افتد.

کیف پول کاردانو اتمیک والت یکی دیگر از بهترین کیف پول‌ها برای نگه‌داری از ارزهای دیجیتالی و ارز ADA است که می‌تواند از بیش از 500 رمز ارز پشتیبانی کند. درواقع کاربران از طریق این کیف پول، می‌توانند ارزهای دیجیتالی را به یکدیگر تبدیل کنند. از دیگر ویژگی‌های این کیف پول این است که نسخه‌های مختلفی برای ارائه در ویندوز و موبایل دارد. این کیف پول به‌دلیل داشتن رابط کاربری بسیار قوی در کنار عملکرد خوب و امنیت بالا، در حال پیشی گرفتن و رقابتی نزدیک با کیف پول‌های دیگر است.

این ویژگی را نیز فراموش نکنید که کیف پول کاردانو انتخابی شما باید به‌طور مداوم به‌روزرسانی شده باشد و قابلیت رفع باگ‌های احتمالی را داشته باشد.

سخن پایانی

قبل از بررسی ویژگی یک کیف پول، اطمینان پیدا کنید که از توکن کاردانو پشتیبانی می‌کند. برای انجام این کار، به وب‌سایت رسمی هر کیف پول مراجعه کرده و عبارت ADA را سرچ کنید تا از پشتیبانی آن اطمینان پیدا کنید.

یکی دیگر از کیف پول های کاردانو که امنیت بسیار بالایی دارد و جزو والت‌های سرد محسوب می‌شود، کیف پول Ledger Nano S است. امنیت این کیف پول به این خاطر است که کلیدهای خصوصی کاربر به شکل آفلاین ذخیره می‌شود و درواقع هیچ واسطه‌ای بر روی آن کنترل ندارد. از دیگر ویژگی‌های این کیف پول می‌توان به رابط کاربری آسان، پشتیبانی از ارزهای مختلف، داشتن گواهینامهٔ CSPN، قیمت مناسب، وزن سبک و تیم حرفه‌ای پشتیبانی اشاره کرد. در مقابل نداشتن باتری، کوچک بودن صفحه‌نمایش، زمان‌بر بودن برای شروع به کار از ایراداتی است که به این کیف پول وارد شده‌است.

خالق کاردانو شخصی به نام چارلز هاسکینسون بوده که این پلتفرم را در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرده‌است. در طی چند سال اخیر، میزان محبوبیت این ارز دیجیتال افزایش یافته‌است که نتیجهٔ آن افزایش ارزش و قیمت کاردانو بوده‌است. بااین‌حال تعداد کیف پول‌هایی که از ارز کاردانو پشتیبانی می‌کنند، محدود است. در ادامه 4 مورد از کیف پول های کاردانو معرفی شده‌است که با توجه به ویژگی‌های هرکدام و بسته به نیاز خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید:


  • کیف پول یورویی Yoroi Wallet

مورد مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، راحتی در استفاده است. کیف پول باید به نحوی طراحی شده باشد که حتی مبتدیان بازار ارزهای دیجیتالی نیز بتوانند با آن کار کنند.


  • قابلیت پشتیبان‌گیری و بازاریابی

کیف پول یورویی نوعی کیف پول سبک و لایت است که فقط از ارز کاردانو پشتیبانی می‌کند. این کیف پول درحالی‌که نهایت اطمینان و کیفیت را برای انجام معاملات در اختیار شما قرار می‌دهد، به‌راحتی بر روی تلفن همراه نصب شده و خدمات خود را به شما ارائه می‌دهد، بنابراین اگر نمی‌توانید از کیف پول رسمی کاردانو در فضای ویندوز استفاده کنید، این کیف پول بهترین انتخاب خواهد بود. توسعه‌دهندگان این کیف پول ادعا دارند که کلیدهای خصوصی کاربر به‌هیچ‌عنوان روی سرورهای شرکت ذخیره نمی‌شوند.


  • کیف پول سخت‌افزاری ترزور مدلی تی


  • راحتی در استفاده

یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری برای نگه‌داری از ارزهای ADA، کیف پول کاردانو ترزور مدل T است. این کیف پول از ارزهای دیجیتالی مختلفی پشتیبانی می‌کند و امنیت بالایی هم دارد، بنابراین اگر در کنار ارز ADA به خریدوفروش ارزهای دیجیتالی دیگری هم علاقه دارید، این کیف بهترین گزینه خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این والت می‌توان به رابط کاربری سادهٔ آن اشاره کرد که حتی ابتدایی‌ترین تریدرها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.


  • کیف پول سخت‌افزاری لجر نانو اس

محتوای این مطلب تبلیغاتی است و توسط سفارش‌دهنده، تهیه و تنظیم شده است



منبع

قابلیت بک‌آپ‌گیری و بازیابی والت‌ها از دیگر مواردی است که باید در هنگام خرید کیف پول به آن توجه داشته باشید. همچنین تیم پشتیبانی کیف پول باید به‌صورت 24ساعته در دسترس باشند تا در زمان بروز مشکل، بتوانید آن را حل کنید.

توکن کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال است که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. در همین راستا کیف پول‌های مختلفی مانند کیف پول اتمیک والت، کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس، کیف پول یورویی در کنار کیف پول رسمی ADA وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سایت اینترنتی کریپتوباز مرجع رسمی اخبار ارزهای دیجیتالی است که از طریق آن می‌توانید اخبار، حواشی و آموزش‌های مربوط به ارز دیجیتالی کاردانو را دنبال کنید و نحوهٔ نصب و استفاده از کیف پول کاردانو را فرا بگیرید. در این سایت اینترنتی می‌توانید با انواع دیگر ارزهای دیجیتال و نحوهٔ خرید و فروش آن‌ها آشنا شوید. به کریپتوباز سری بزنید و با دنیای ارزهای دیجیتال بهتر آشنا شوید.

ازآنجایی‌که ارزش و قیمت کاردانو روزبه‌روز در حال افزایش است، بنابراین انتخاب یک کیف پول خوب و معتبر اهمیت زیادی دارد. از بین کیف پول‌های ارائه‌شده برای نگه‌داری کاردانو، ویژگی‌هایی مانند امنیت، دسترس‌پذیری و رابط کاربری از بقیه مهم‌تر است، چراکه با افزایش قیمت ADA، دارایی‌های شما نیز افزایش پیدا می‌کند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در زمان خرید کیف پول به آن توجه کنید عنوان شده‌است:


  • پشتیبانی از کاردانو