نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین در قزوین مشخص شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علیرضا معیری‌پور افزود:برنامه ریزی های لازم برای اعزام و ارایه خدمات به زائران اربعین از چند ماه گذشته با برگزاری جلسات مختلف کمیته حمل و نقل با دستگاه های مربوط  آغاز شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی این کمیته برای اجرای هرچه بهتر طرح اربعین 1401 اضافه کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف از سوی شرکت ها و ناوگان حمل و نقل از نظر رعایت نرخ مصوب بلیت و مسایل و الزامات ایمنی و همچنین به منظور رسیدگی به شکایات مسافران تیم های این اداره کل از  هم‌اکنون در دفتر نمایندگی این اداره کل در محل پایانه مسافربری قزوین مستقر هستند.

|

نرخ بلیت اتوبوس برای زائران اربعین در قزوین مشخص شد

معیری‌پور همچنین از انجام برنامه ریزی های لازم از سوی این اداره کل برای استفاده  حداکثری از ظرفیت ناوگان مینی بوس مجهز و کولردار در ایام اجرای طرح اربعین خبر داد.

وی از هموطنان خواست با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل ونقل جهت اعزام زائران اربعین از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل را به ایام بعد از اربعین موکول کنند.

انتهای پیام 





منبع

به گفته وی زائران نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی مراتب را به همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مستقر در پایانه و همچنین سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای انعکاس دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود:البته برای ارایه خدمات به سایر مسافران، شرکت های حمل و نقل مجاز هستند حداکثر تا سقف 10درصد از ظرفیت خود را به مقاصد غیر از اربعین اختصاص دهند.