وی افزود: تبلیغات نقش اساسی و مهمی در رونق صنعت گردشگری و مقابله با ایرانهراسی دارد. بهعنوان مثال در بازدید از یک نمایشگاه خارجی پیشنهاد دادم به جای این که به صورت غرفه غرفه به تبلیغ ظرفیتها و جاذبههای مختلف گردشگری کشور بپردازیم با ایجاد یک ویدئووال به معرفی ایران بپردازیم. باید بتوانیم از ظرفیتهای رسانهای استفاده کنیم. اعتقاد من بر این است که ما باید یک همافزایی رسانهای برای معرفی هرچه بهتر ایران ایجاد کنیم.
وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی در ادامه به موضوع لغو روادید ایران با برخی از کشورها گفت: روی این که با کدام کشور باید لغو روادید شود برنامهریزی کردیم، جلسات کارشناسی گذاشتیم و نظرات افراد مختلف احصا شده و دلایل اقدام برای لغو روادید با هر کشور را مشخص کردیم.