نمایشگاه ملزومات جهیزیه در قزوین گشایش یافت

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بیان کرد: محصولات و کالا‌های این نمایشگاه با تخفیف 5 تا 15 درصدی عرضه خواهد شد و برخی از مشارکت کنندگان نیز فروش اقساطی خواهند داشت.

خورگامی یادآورشد: در این نمایشگاه به موسسه خدمات ازدواج آسان نیز غرفه ای اختصاص داشته شده و خدماتی از جمله  رزرو تالار و خدمات تشریفات، مزون، سالن های زیبایی با قیمت های مناسب به بازدیدکنندگان معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ دوشنبه شب در مراسمی با حضور مجید برزگر معاون تجارت خارجی سازمان صمت استان، احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین و تعدادی از مدیران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

در این نمایشگاه بیش از 55 مشارکت کننده با عرضه کالاهای مورد نیاز زوج های جوان و خدمات ازدواج آسان، لوازم خانگی، مبلمان، فرش و تابلوفرش، لوازم و وسایل آشپزخانه، لوستر، صنایع دکور، منسوجات، شیرآلات، ظروف آنتیک آشپزخانه، سرویس و کالای خواب به استقبال شهروندان رفته اند.

نمایشگاه ملزومات جهیزیه از تاریخ 29 آبان لغایت 3 آذر ماه ماه از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپاست.

انتهای پیام



منبع

احمد خورگامی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین در باره این نمایشگاه اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای زوج های در آستانه ازدواج فراهم می کند تا نیازهای خود به لوازم خانگی بویژه ملزومات جهیزیه را تامین کنند.