واکنش آمریکا به تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اضافه کرد: در نهایت این به کشورها و اتحادیه اروپا بستگی دارد تا با توجه به منافع خود تصمیم گیری کنند. ما پیش از این، از تحریم مقامات سپاه فعال در زمینه پهپاد از سوی اروپا استقبال کرده بودیم.

نمایندگان پارلمان اروپا روز پنجشنبه در تداوم اتخاذ مواضع مداخله‌جویانه در امور داخلی ایران، به یک گزارش ادعایی درباره حوادث اخیر که در آن درخواست نامتعارف افزودن نام سپاه پاسداران به آنچه “فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اتحادیه اروپا” نامیده، مطرح شده است، رای دادند

ودانت پاتل با بیان اینکه واشنگتن در موارد مختلف با متحدان خود مشورت می کند، ادعا کرد: این مشورت در خصوص رویکرد متحد در مقابل فعالیت های مخرب و بی ثبات کننده حکومت ایران انجام می شود. بسیاری از این مشورت ها خصوصی هستند و موضع آمریکا در قبال سپاه کاملا مشخص است.

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه، تلویحا از این اقدام حمایت کرد و گفت که موضع واشنگتن درباره سپاه مشخص است.

به گزازش خبرگزاری برنا، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه، تلویحا از این اقدام حمایت کرد و گفت که موضع واشنگتن درباره سپاه مشخص است.



|





منبع

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  شکست حماس بر عادی سازی روابط با عرستان ارجحیت دارد